עורק תחבורה משמעותי בין השכונות. רחוב אלי כהן המחודש בנווה הדרים. צילום: אדי ישראל

עונת הריבודים: הושלמו עבודות חידוש רחוב אלי כהן

העבודות, שנמשכו כשבועיים, כללו קרצוף וריבוד כבישים, התקנת ספסלים ושולחנות פיקניק. כמו כן, נשתלו פרחי עונה לאורך אי התנועה

פורסם בתאריך: 3.12.17 14:19

     

אחרי שד' דרום אפריקה, פרץ ברנשטיין ושפינוזה מגיע גם תורו של רחוב אלי כהן, לפחות בחלקו המזרחי, ממכללת אשקלון לכיוון כיכר החאן. הרחוב הוותיק שמשמש עורך תחבורה ראשי בין השכונות הסובבות אותו, שודרג ונראה חדש לגמרי. בתקופה האחרונה הכביש עבר 'קרצוף' (גירוד שכבת האספלט הישנה) ו'ריבוד' (סלילה של שכבת אספלט חדשה) וכן סימון מחדש של הדרך ואבני השפה.

סימונים חדשים על כביש חדש. רחוב אלי כהן המחודש. צילום: אדי ישראל

העבודות נמשכו פחות מחודש ימים. בנוסף, מסרה העירייה, הוחלפו האדניות לאורך אי התנועה ונשתלו פרחי עונה שמוסיפים צבע וחיים לרחוב. מול החווה העירונית הותקנו שולחנות פיקניק וספסלים.

עוד נודע, כי בקרוב יוצב לאורך הרחוב ריהוט רחוב חדש, שיכלול ספסלים ואשפתונים.

גם פינות ישיבה. צילום: אדי ישראל

"אנחנו ממשיכים במרץ את עבודות שיקום התשתיות והכבישים ברחבי העיר, כאשר השאיפה היא להגיע לכל אותם מקומות שלא נגעו בהם שנים ולשפר לתושבים במקום את איכות החיים" מסר היום ראש העירייה בפועל, תומר גלאם "רחוב אלי כהן הוא דוגמא מובהקת לכך ואני שמח שבאמצעות עבודה מהירה ויעילה של מינהל תפעול והנדסה, אנחנו כבר אחרי זה".

כיכר השוק. מעגל תנועה המחודש. צילום: אדי ישראל

גל ריבודי הכבישים מאופיין היטב בשנים האחרונות, בערים רבות, בדרך כלל בשנת קדנציה אחרונה ולפני בחירות לראשות העיר. כך יוצא שלאחרונה, בכל כמה שבועות מסתיימות עבודות ריבוד ברחוב אחר. בשד' דרום אפריקה בשכונת אפרידר הסתיימו לפני שבועיים העבודות, כמו גם רחוב פרץ ברנשטיין בברנע לפני חודש וכך גם בשפינוזה בשכונת שמשון. רחובות אלה, זכו לאחרונה ליחס שלא היו מקבלים בשנה או בשנתיים הראשונות לקדנציה במועצת העיר. אגב, בימים אלה עובר גם חלק מרחוב מונטיפיורי קרצוף וריבוד בהמשך למעגל התנועה החדש שהוקם ברחוב לפני חודש ימים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר