צילום: דוברות המשטרה

אשקלוני בצמרת: נצ"מ אשר לוי, מפקד מג"ב דרום, סיים תפקידו

נצ"מ אשר לוי, תושב אשקלון ששימש כמפקד מג"ב דרום סיים את תפקידו. במקומו יפקד על היחידה נצ"מ עימאד חסן לאחר חמש וחצי שנים בהם שירת כסגן מפקד בסיס ההדרכה החילי של מג"ב בבית חורון

פורסם בתאריך: 2.6.17 10:03

     

טקס מרגש התקיים בבסיס מג"ב סמוך לבית גוברין. אשר לוי, תושב אשקלון ומי ששימש כמפקד היחידה המשטרתית שעושה לילות כימים למען הסדר והבטחון ברחבי הדרום סיים את תפקידו והעביר את הפיקוד לנצ"מ עימאד חסן.

המפקד החדש נשוי ואב ארבעה מתגורר המועצה המקומית סאג'ור שבצפון, שימש בשלל תפקידים במשמר הגבול והבולטים בהם: סגן מפקד בה"ד מג"ב, סגן מפקד מרחב ערבה של מג"ב, סגן מפקד עוטף ירושלים של מג"ב.

מג"ב דרום הינו מרחב מורכב וייחודי עם מאפייני פעילות בתחום הפשיעה החקלאית והעירונית, התמודדות עם טרור מאזור רצועת עזה, פעילות בגבול השלום עם מצרים אשר מתמקדת בהברחות מהגבול ופעילות בעיר הדרומית אילת.

במרחב דרום של מג"ב ישנן מגוון של יחידות בפריסה רחבה לשמירה על ביטחון התושבים במחוז הדרומי של משטרת ישראל.

הטקס שהתקיים בבסיס מג"ב בבית גוברין, נערך בנוכחות מפקד משמר הגבול, ניצב יעקב (קובי) שבתאי, מפקד מחוז דרום של משטרת ישראל, ניצב דוד ביתן, ראש אגף ההדרכה של משטרת ישראל, תת ניצב אבשלום פלד, סממ"ז דרום, תת ניצב פרץ עמר, ראשי מועצות, סגל הפיקוד של מג״ב, משפחות שכולות, מפקדים ולוחמים.

זה שנכנס וזה שיוצא. לוי וחסאן. צילום: דוברות המשטרה

מפקד מג"ב דרום היוצא, ניצב משנה אשר לוי, אמר בטקס: "היום אני מוסר את האחריות על שוטרי וקציני המרחב לנצ"מ עימאד חסן לצד האחריות על העשייה המשטרתית בגזרה. היום אני מעביר לך זכות גדולה לעמוד בראשו של מרחב מפואר". פנה נצ"מ אשר לוי למחליפו והוסיף: "אני חש סיפוק אדיר מהעשייה בשנים האחרונות. בשירותי פעלנו תחת איומים רבים ובסבבי לחימה מורכבים".

בנאומו אף פירט נצ"מ אשר לוי את הישגי המרחב בטיפול בפשיעה בכלל ובפשיעה החקלאית בפרט, בשיפור אמון הציבור במשטרה ובעשייה הקהילתית הענפה.

לסיום הודה נצ"מ אשר לוי לשותפיו לדרך באומרו "ביום זה אבקש להודות לכל אחד ואחת מכם, הלוחמים והלוחמות , המפקדים, ראשי המועצות, למפקד מג"ב אשר ליווה לאורך כל הדרך ולכל אלו שתרמו לנעשה במרחב".

"אמשיך לפעול לחיזוק ביטחונם של תושבי הדרום"

מפקד מג״ב דרום הנכנס, ניצב משנה עימאד חסן, אמר במסגרת נאומו: "אחרי 5 שנים בהן ניתנה לי הזכות לעצב ולפתח דורות של לוחמים ומפקדים אני מצטרף לשורות הלוחמים בגזרה, יש שיגידו המורכבת ביותר במדינת ישראל. אני, כמי שמקבל היום פיקדון יקר ערך מתכוון להמשיך ולפעול להשגת יעדי הארגון ולחיזוק ביטחונם של תושבי הדרום" הבטיח חסן והוסיף "מעבר למוכנות לחירום, המרחב נמדד גם בהשפעתו על איכות חיי התושבים באזור. תושבים שרוצים להרגיש ולהיות בטוחים. שרוצים לדעת שמשטרת ישראל ומשמר הגבול נמצאים למענם ובשבילם. מג"ב דרום ימשיך להוות השכפ"ץ של תושבי הערים תוך מניעה וסיכול פשיעה מורכבת וחמורה, ואגרוף חזק ממוקד ומשמעותי לתושבי היישובים תוך מאבק בלתי מתפשר בפשיעה החקלאית".

בסיום הודה חסאן למפקד משמר הגבול על מינויו לתפקיד ומסר איחולי הצלחה למפקד מג"ב דרום היוצא.

ניצב דוד ביתן, ניצב יעקב שבתאי, ניצב משנה אשר לוי, ניצב משנה עימאד חסאן. צילום: דוברות המשטרה

עוד נשא דברים מפקד משמר הגבול ניצב יעקב (קובי) שבתאי "אשר, במהלך 4 וחצי השנים האחרונות פיקדת על מג"ב דרום ללא לאות. ניהלת מערכות ולחימות ביניהן מבצע "צוק איתן" כאשר לנגד עיניך הצבת את שמירת הביטחון האישי של תושבי הדרום בראש מעייניך". ניצב שבתאי והוסיף כי "הרוצה להחכים, ידרים". ובפניתו לעימאד אמר "אנו מכירים עוד מהשירות המשותף ברצועת עזה. היום אתה מקבל את הפיקוד על מג"ב דרום. הפיקוד אשר אינו זר לך, מקבל משנה תוקף כשמדובר בגזרה הדרומית. מדובר באחד התפקידים הרגישים והמשמעותיים אליו נבחרת בכדי להוביל את הלוחמים והמפקדים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר