ניסים אבידן
ניסים אבידן

החברה הכלכלית אשקלון: הסמנכ"ל ניסים אבידן עוזב – נבחר למנכ"ל החברה הכלכלית באופקים

הפרישה המפתיעה של אבידן מותירה את החברה הכלכלית של אשקלון ללא שדרת הניהול המרכזית שלה: מנכ"ל, סמנכ"ל ומהנדס החברה

פורסם בתאריך: 15.9.22 15:30

     

פחות משנה לאחר שנבחר לתפקיד סמנכ"ל החברה הכלכלית אשקלון, הודיע עו"ד ניסים אבידן על פרישתו מהתפקיד זאת לאחר שוועדת המכרזים בעיר אופקים בחרה בו לתפקיד מנכ"ל חברת "אופקים חדשים" החברה הכלכלית של העיר.

אבידן צפוי לסיים את תפקידו בתוך שלושה חודשים ולעבור לחברה באופקים. כזכור, בתחילת חודש מרץ התפטר מנכ"ל החברה, יוסי דיין, מתפקידו וכעת עם פרישתו של אבידן צפויה החברה הכלכלית להישאר ללא איוש בשורת התפקידים הבכירים של החברה – מנכ"ל, סמנכ"ל ומהנדס.

מנכ"ל החכ"ל יוסי דיין, רה"ע תומר גלאם וניסים אבידן. צילום: אלדד עובדיה

מנכ"ל החכ"ל יוסי דיין, רה"ע תומר גלאם וניסים אבידן. צילום: אלדד עובדיה

מי שכיום מנהלים את ענייני החברה הכלכלית מלבד ניסים אבידן הם ראש העירייה, תומר גלאם מתוקף תפקידו כיו"ר הדירקטוריון החברה וכן מי שכיהנה כמנכ"לית העירייה, אירית נתן המשמשת כיועצת לחברה.

אבידן, הגיע לחכ"ל מחברת 'ארט פודקשיין' שם שימש כמנהל הפרויקטים של החברה מול עיריית אשדוד. לפני כחמש שנים נבחר אבידן לחברה הכלכלית אשקלון בתפקיד רכז פרויקטים ועוזר מנכ"ל החברה ובהמשך קודם לתפקיד מנהל תחום בקרה ותיאום. מעבר לכך, הוא גם היה נחשב כיד ימינו של המנכ"ל לשעבר יוסי דיין.

בנוסף, מאז עזיבתו של סמנכ"ל ההנדסה של החברה אורן חדד לפני כשלוש שנים, ולאור זאת שמחליפו, אינג' ליאור רוזנפלד סיים את תפקידו כעבור זמן קצר, שימש אבידן גם בתפקיד זה ובמסגרת תפקידו זה הוא ריכז את נושא הסכם הגג בעיר ותחום הפיתוח העירוני.

הכניסה למשרדי החברה הכלכלית לאשקלון

אבידן, תושב אשדוד, בן 38, נשוי פלוס 1, הוא בעל תואר ראשון במשפטים ועורך דין משנת 2010. בימים אלו הוא משלים אבידן תואר שני במשפטים עם התמחות בנדל"ן.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר