מנכ"לית העירייה, אירית נתן
מנכ"לית העירייה, אירית נתן

מעכשיו לעכשיו: מנכ"לית עיריית אשקלון פרשה במפתיע

גורמים בעירייה תולים זאת ביחסים רעועים בין המנכ"לית אירית נתן לבין ראש העירייה תומר גלאם. מנגד, בעירייה אומרים כי נתן פורשת בשל "נסיבות אישיות משפחתיות"

פורסם בתאריך: 13.8.20 09:31

     

מנכ"לית העירייה, אירית נתן, הודיעה לראש העיר על כוונתה לפרוש מתפקידה בתאריך 01.09.20, במקום במועד המתוכנן בחודש דצמבר השנה.

בעירייה טוענים באופן רשמי כי זה נעשה "בשל נסיבות אישיות משפחתיות". אך גורמים בעירייה מספרים על יחסים רעועים עם ראש העירייה, תומר גלאם. יחסים, אשר לדברי אותם גורמים, הידרדרו ממש בשבוע האחרון.

תומר גלאם ואירית נתן. צילום: דוברות העירייה

יחסים רעועים? גלאם ואירית נתן. צילום: דוברות העירייה

נתן שתחגוג 70 בעוד שבועיים, נכנסה לתפקידה בתחילת השנה שעברה ומלבד ביקורת על גילה המתקדם, היו מי שביקרו את העובדה שאחיה של נתן, שמעון גלאם, היה פעיל מרכזי בבחירתו של תומר גלאם לראשות העירייה. (אין קשר משפחתי).

שמעון גלאם

האח, שמעון גלאם

כזכור, כפי שפורסם ב"כאן דרום", מנכ"לית העירייה כבר התכוונה לפרוש וראש העירייה אף מצא לה מחליף בדמות ראש מינהל החינוך יובל זוזט. אלא שלחצים שהופעלו עליה גרמו לה להישאר בתפקידה ובכך נדחה מינויו של זוזט לתפקיד. אלא שכעת כאמור, היא הקדימה את שוב את פרישתה ועשתה זאת באופן מהיר במיוחד.

מעיריית אשקלון נמסר עוד כי גלאם, קיבל את בקשתה והודה לה על תפקידה בשנה וחצי האחרונות. "אירית ניהלה ביד רמה את העירייה, על כל אגפיה, בתקופות מאתגרות במיוחד שידעה העיר, ותמיד שמרה על מקצועיות תוך ראייה מערכתית ושירותית, למען העיר אשקלון ותושביה. מודה לה על שיתוף הפעולה ועל הדרך שעשינו יחד", אמר גלאם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בהודעה רשמית מטעם נתן נמסר כך: "לצערי נאלצתי להקדים את פרישתי בנסיבות משפחתיות. מודה לראש העיר על עבודה משותפת ופורצת דרך. אני מודה לעובדים ולמנהלים שעושים עבודה נפלאה ומאתגרת. מאמינה שהעיר אשקלון תמשיך לצמוח בשנים הבאות בניהולו של ראש העיר שמקדיש לילות כימים למען תושבי העיר".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר