מתחם המרינה מול. צילום: פבל
מתחם המרינה מול בימי סגר הקורונה. צילום: פבל

בשורה לעסקים המקומיים באשקלון: הארנונה לא תעלה בשנת 2021

פורסם בתאריך: 14.1.21 11:08

     

משרד הפנים לעיריית אשקלון שלא להעלות את שיעור עדכון הארנונה לשנת 2021 למסחר עד 200 מ"ר וכן למשרדים עד 150 מ"ר, וזאת בהמשך לבקשתו של ראש העירייה, תומר גלאם. האישור התקבל על רקע משבר הקורונה ובמטרה לסייע לעסקים המקומיים שנפגעו מהמשבר.

עם קבלת האישור, נערכים כעת באגף ההכנסות על יישום הבשורה בקרב העסקים הרלוונטיים וניתן יהיה לראות זאת כבר החל מינואר 2021, בתלושי הארנונה הקרובים שיתקבלו.

מינהל הכנסות בעיריית אשקלון

מינהל הכנסות בעיריית אשקלון

"העסקים באשקלון ספגו מכה קשה במהלך השנה האחרונה וכרשות, נרתמנו לסייע להם, לחזק ולקדם אותם ככל הניתן", מסר גלאם, "הבשורה על ההפחתה בארנונה היא רק דוגמא אחת מיני רבות ליוזמות שביצענו בשנה החולפת ואני מבטיח כי נמשיך לשקוד על יוזמות נוספות עבורם".

בעיריית אשקלון מציינים כי במהלך משבר הקורונה בוצעו שורה של צעדים במטרה להיטיב עם העסקים המקומיים, בהם הקמת קרן מטעם העירייה על סך 2 מיליון שקלים לקידום בעלי עסקים; מתן אפשרות להרחיב את פעילותם למרחב הציבורי; פטור מארנונה לשלושה חודשים באופן אוטומטי לעסקים הזכאים לכך; קמפיין 'קונים מאשקלונים' לעידוד הצריכה המקומית במסגרתו צולמו עשרות בעלי עסקים ועלו בשלטי חוצות; חלוקת שילוט עם הנחיות משרד הבריאות כחלק מעמידה בתנאי התו הסגול בקרב עסקים; הקמת אתר ייעודי לעסקים הכולל מידע, הדרכה ופרסום; יצירת מפת העסקים של אשקלון באתר העירייה ועוד.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר