כרטיסי החניה הישנים מגיעים לאשקלון. צילום: דוברות עיריית אשקלון

לא רק ביישומון: חנייה בכחול לבן גם באמצעות כרטיסי גירוד

הנהגים שאינם משתמשים בטלפונים חכמים יכולים מעתה להחנות כחוק באשקלון. האמצעי החדש באשקלון נחשב למעשה למאוד ישן בערים אחרות: כרטיס המאפשר לגרד את יום החניה ושעת החניה והוא מצטרף ליישומונים ולמכשיר האיזי-פארק

פורסם בתאריך: 16.1.20 10:15

     

לאחרונה נשמעה ביקורת על כך שתושבים אשר אינם נגישים לטלפונים חכמים כמו מבוגרים או אלה המשתייכים למגזר החרדי אינם יכולים להחנות כחוק את רכבם במקומות החניה המסומנים כחול לבן היות והאפשרות היחידה היא באמצעות יישומוני חניה. כעת הוהחלט בעירייה להנגיש את הסדרי החניה גם לציבור אשר אינו משתמש בטלפונים החכמים.

מועצת עיריית אשקלון אישרה לאחרונה הוספת אמצעי תשלום נוסף במקומות חנייה המסומנים בכחול-לבן. מדובר בכרטיס חנייה פיזי.

חונים בכחול לבן גם במרכז אפרידר. צילום: דודי לוי

בשלב הראשון הכרטיס יימכר במסלול אחד, שעתי, בו יוכל הנהג להחנות את רכבו למשך שעה אחת בעלות שעת חנייה כדין בנוסף לשעת חנייה חינם הניתנת לכלל הנהגים החונים.

בעתיד, מתכננת העירייה לאפשר מסלול נוסף של כרטיס חודשי, שגם בו תינתן הטבה לשעת חנייה חינם. בחירת שעות החנייה תיעשה בשיטה הישנה המוכרת בערי הארץ האחרות על ידי גירוד התאריך והשעות המצויין על גבי הכרטיס. לאחר מכן הכרטיס מאבד את תוקפו.

את הכרטיס ניתן יהיה לרכוש בקופת העירייה במשרדי מינהל ההכנסות, רחוב הגבורה 1,בימים ראשון, שני וחמישי בין השעות 08:30-13:00 וביום שלישי בין השעות 08:30-12:00 ו-16:15-18:15.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר