מינהל הכנסות בעיריית אשקלון

חד פעמי: נציגי אגף ההכנסות יקבלו קהל במרכזים קהילתיים

זכאים להנחה בארנונה? רוצים להגיש בקשה להנחה בארנונה? אין צורך להגיע לאגף ההכנסות בעירייה ולבזבז זמן יקר; נציגי האגף יגיעו בחודש הקרוב למרכז הקהילתי בשכונה, יבדקו את זכאותכם וימלאו יחד אתכם את הבקשה

פורסם בתאריך: 9.1.20 14:27

     

השנה האזרחית החדשה כבר כאן ובמינהל ההכנסות של עיריית אשקלון יוזמים שירות חדש. נציגי המינהל יגיעו לארבעה מרכזים קהילתיים בשכונות העיר ויעניקו לתושבים אפשרות להגיש בקשה להנחה לפי מבחן הכנסה לשנת הכספים 2020 ובכך למעשה, מנגישים לתושבים את השירות בקרבת הבית וחוסכים ממנו את ההגעה למשרדי העירייה.

יוזמה מבורכת אך חבל שבמנהל ההכנסות בחרו לבצע אותה רק פעם אחת ולא להתחיל לקיים את השירות ביום קבוע מידי שבוע.

זה יקרה כבר מהשבוע הבא. נציגי אגף המגורים ימתינו בין השעות 09:00-12:00, מצוידים במחשבים ניידים ותקשורת למערכות המחשוב של העירייה, ויסייעו לתושבים עם בדיקת זכאותם להנחה ובמידת הצורך עם הגשת הבקשות. במהלך השירות, יעמדו לרשות התושבים דפי מידע וטפסים אודות השירותים הקיימים באגף ההכנסות.

ארנונה. צילום: ניר שמול

ארנונה. צילום: ניר שמול

לדברי העירייה השירות נועד להקל על אותן אוכלוסיות שקשה להן להגיע מסיבות שונות ומתקשה באופן קבלת המידע והנגשתו בצורה המיטבית ביותר.

מועדי המפגשים יהיו במהלך החודש הקרוב בכל יום רביעי במרכז קהילתי אחר: 15.01.2020 – מרכז קהילתי אלוני ציון; 22.01.2020 מרכז קהילתי שפירא; 29.01.2020 – מרכז קהילתי חבצלת; 05.02.2020 – מרכז קהילתי וולדנברג; 12.02.2020 – מרכז קהילתי נווה אילן.

יחכו לכם במתנ"ס הקרוב לבית. מתנ"ס נווה אילן. . אילוסטרציה: אלירם משה

על התושב המבקש לקבל את השירות, להגיע עם המסמכים הנדרשים לבדיקת זכאותו להנחה בארנונה: חוזה שכירות עדכני ובתוקף לשנה אחת לפחות – לנכס בשכירות; צילום ת.ז וספח של מבקש/ת ההנחה; תלושי שכר של שלושת החודשים האחרונים (אוקטובר – דצמבר) או לחילופין של 12 החודשים לשנת הכספים הקודמת או מעמד לא עובד; תדפיסי חשבון בנק של שלושת החודשים האחרונים (אוקטובר – דצמבר); הורה עצמאי – הסכם גירושין.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




במינהל ההכנסות מזכירים לתושבים גם ללא השירות ניתן להגיש בקשה להנחה באמצעות אתר האינטרנט העירוני בלחיצה על כפתור 'שירותים בקליק' המופיע בעמוד הבית.

כמו כן, ניתן לעקוב אחר סטטוס הפנייה בקלות באחת מהאפשרויות הבאות: שירותים בקליק > לחיצה על 'אזור אישי' > לחיצה על 'הפניות שלי' ולהתעדכן בכל שלב על מצב הפניה ובכל שינוי סטטוס התושב יקבל עדכון לנייד.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר