חובות לעירייה? מינהל ההכנסות עובר מ'קרית האקדמיה' ל'פאר סנטר'

כבר ביום ראשון יפתחו המשרדים החדשים והמרווחים במרכז הנפתי. חניות נוספות בוכשרו ליד היכל התרבות. "הגיע הזמן שלמינהל ההכנסות יהיה משכן קבוע" מסר היום גלאם כשסייר במקום

פורסם בתאריך: 4.2.19 17:14

     

מועצת עיריית אשקלון צפויה לאשר הערב את צו הארנונה לשנת 2019. בבד בבד עם צו הארנונה החדש תזכה גם מחלקת ההכנסות, זו שתחת חסותה הטיפול בגביית הארנונה למעון חדש.

משרדי האגף היו ממוקמים בשנים האחרונות בקריית האקדמיה כמה חודשים לאחר שנפתחה לאחר עשרות שנים בהם פעל האגף מבניין העירייה עצמו.

קריית האקדמיה. צילום: דוד לוי

ביום ראשון הקרוב ייפתחו לקהל הרחב המשרדים החדשים, אשר ימוקמו ברחוב הגבורה 1 (בניין 'פאר סנטר', קומה 2).

המשרדים החדשים, שעוצבו על ידי האדריכל רוני קיילה, כוללים אולם קבלת קהל מרווח, גדול ונוח, עמדות שירות לתושבים מופרדות ואינטימיות וחדרי קבלת קהל פרטיים לבעלי עסקים.

תומר גלאם מבקר באגף ההכנסות החדש. צילום: דוברות עיריית אשקלון

על פי קיילה, קבלת הפנים תוכננה כמקום מזמין, מוצף אור, עם תכנון פונקציונלי מחד ועיצוב המשלב חום וגוונים חיים ושמחים המשרים אופטימיות וחיוך עם כמה שפחות אפור, קודר ומנוכר.

אם בקריית האקדמיה נאלצו אנשים לחנות בחניות עפר סמוך לאיצטדיון הרי שלכבוד פתיחת המשרדים באזור שבדרך כלל צפוץ הוכשרו חניות חדשות בסמוך להיכל התרבות ובמרחק קצר מהמקום. בעירייה מבטיחים כי בהמשך יוכשרו חניות נוספות.

פאר סנטר. צילום: אלירם משה

פאר סנטר. צילום: אלירם משה

"הגיע הזמן שלמינהל ההכנסות יהיה משכן קבוע, ראוי ומזמין שיקבל בצורה נאותה את התושבים ובעלי העסקים הפוקדים את המקום מידי חודש" מסר הבוקר ראש העירייה תומר גלאם והוסיף "יחד עם זאת, בהתאם לעידן הדיגיטלי אנחנו מיישמים מהפכות של ממש בהנגשת השירות והמידע על מנת לצמצם עד כמה שניתן את ההגעה למקום ובכך, לחסוך להם זמן יקר".

השקענו כסף. עכשיו שישלמו. גלאם ומנהל אגף ההכנסות בסיור במשרדי האגף החדשים בפאר סנטר. צילום: דוברות העירייה

המיקום החדש של המשרדים כבר עודכן האפליקציית waze וניתן כבר כעת לנווט בחיפוש "מינהל ההכנסות עיריית אשקלון" או "פאר סנטר" או על פי הכתובת "הגבורה 1, אשקלון".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר