עיריית אשקלון

העירייה: הדירוג הגבוה ביותר בהעסקת עובדים בעלי מוגבלויות

על פי נתונים שפרסמה נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות לפחות חמישה אחוזים מעובדי הרשות הינם בעלי מוגבלות משמעותית

פורסם בתאריך: 11.6.18 08:49

     

השבוע פרסמה נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות את רשימת המעסיקים הציבוריים הגדולים לשנת 2016 העומדים ביעד הייצוג שקבע המחוקק, ומהם עולה כי עיריית אשקלון עומדת ברמה הגבוהה ביותר של יעד הייצוג – חמישה אחוזים לפחות מעובדי הרשות הינם עובדים עם מוגבלות מסוג זה.

לצורך ההשוואה קיימות רמות נוספות של עמידה ביעד הייצוג, כמו רמה בינונית (בין 3.5-5 אחוז מועסקים), רמה נמוכה (בין 2-3.5 אחוז) ואי עמידה כלל. אשקלון כאמור, עומדת עמידה מלאה בחוק המעניק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות.

יאיר מרקוס. בעל מוגבלות אבל עובד בעירייה

"אני שמחה שהמדיניות שלנו לקידום העסקת עובדים עם מוגבלויות מקבלת משנה תוקף בנתוני נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות" מסרה היום מנהלת אגף משאבי אנוש, מלכה גרשון "אנחנו רואים בכך אחריות שלנו, כחברה בכלל וכרשות בפרט ועושים כל שביכולתנו כדי לסייע להם להתאקלם במקום העבודה בצורה הטובה והאפקטיבית ביותר, ולתת להם להרגיש ככלל העובדים".

בתוך כך, הודיעה היום העירייה כי במהלך החודש יתקיים בעירייה מפגש הדרכה לממוני תעסוקת אנשים עם מוגבלות ברשויות המקומיות בשיתוף מרכזי תמיכה למעסיקים מטעם המטה לשילוב אנשים עם מוגבלות בעבודה.

מטרות המפגש הינן לאפשר המשך ביסוס והבנה של תפקיד הממונה וקבלת כלים ישומיים להמשך עבודה. כמו כן, ידונו במפגש ברתימת מנהלים לשיתוף פעולה והנעת תהליכי גיוס של עובדים עם מוגבלות.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר