המשכן לאומנויות הבמה באשקלון. הדמיה: מנואל גוטראנד, באה אדריכלים ובוני ערים
המשכן לאומנויות הבמה באשקלון. הדמיה: מנואל גוטראנד, באה אדריכלים ובוני ערים

בניית המשכן לאומנויות הבמה יוצאת לדרך: מנואל גוטראנד הציגה את הפרוייקט

האדריכלית הבינלאומית הציגה את פרויקט הגרנדיוזי עם העיצוב הארכיטקטוני שבקרוב תחל הקמתו בצומת סמוך להיכל הספורט ותימשך כ-3 שנים

פורסם בתאריך: 12.3.18 10:20

     

בשבוע שעבר נפגש ראש העיר בפועל, תומר גלאם, עם האדריכלית, מנואל גוטראנד, מי שתכננה את פרויקט המשכן לאומנויות הבמה ומהאדריכליות הבולטות כיום בצרפת. בפגישה נכחו גם מ"מ ראש העיר, סופה ביילין ואדריכל העיר, אריק ברששת.

במהלך הפגישה סקרה האדריכלית את הפרויקט המרשים, שיוקם בסמוך להיכל הספורט העירוני, בשטח שבין רחוב יצחק בן צבי ושדרות בן גוריון, יתפרש על פני כ-6,300 מ"ר ויתנשא לגובה של 42 מטרים.

פגישת העבודה עם מנואל גוטראנד. צילום: דוברות העירייה

המבנה יכלול שלוש קומות, כאשר כל אחת מהן תביא לידי ביטוי אמנות אחרת: תיאטרון, מוזיקה ומחול. הקומה הראשונה תכלול אודיטוריום עם 500 מושבים, בית קפה וגלריה עירונית. לובי הכניסה יתפקד כאזור קבלת פנים ויאפשר מפגשים וחילופי רעיונות במהלך הפסקות בין החזרות וההופעות. הלובי תוכנן כחלל תערוכה שיציג אמנות עכשווית. הקומות העליונות יותאמו לבית הספר למוזיקה, המותאם להצגת מופעי מוזיקה ומחול לרבות מרפסת ירוקה הפונה לים להצגת מופעי חוץ סגורים, ולחדרי לימוד וסדנאות מחול. הקומה העליונה ביותר תהיה קומת תצפית עם מרפסת פתוחה לנוף של אשקלון וסביבתה.

האדריכלית הבינלאומית עם מארחיה ותמונה הדמיה של המשכן המתוכנן

הגרעין המרכזי יהיה עשוי מבטון, ועליו יהיו "תלויות" תיבות המכילות את הפונקציות השונות של המשכן. הגרעין ישמש כגלריה ורטיקלית לתצוגת עבודות אמנות.

כך זה יראה באור יום. המשכן לאומנויות הבמה באשקלון. הדמיה

בנייתו של המשכן אמורה לצאת לדרך בימים אלו והיא תימשך כשלוש שנים בסופן ייהנו תושבי אשקלון ממשכן לאומנויות במה בעיצוב ארכיטקטוני ייחודי ובקנה מידה בינלאומי, ממש ליד הבית.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר