צילום: אלדד עובדיה

נחנך גן על שם זורי גורילאשווילי ז"ל

זכרו של אומן הלחימה האשקלוני שהדריך אלפי חניכים מונצח לא הרחק מהמקום שבו קיפח את חייו בתאונת דרכים

פורסם בתאריך: 7.3.18 14:58

     

מנציחים את זכרו אומן הלחימה האשקלוני. גן על שם זורי גורילאשווילי ז"ל נחנך השבוע במדשאות של רחוב בן גוריון בשכונת גן הוורדים. גורילאשווילי היה במשך שנים רבות אלוף הארץ באומנויות לחימה ואף הפעיל בית ספר לאומנויות לחימה על שמו.

בטקס השתתפו ראש העיר בפועל, תומר גלאם, סגן ראש העיר ויו"ר ועדת שמות, רמי סופר, המשנה לראש העיר, משה אטיאס, ד"ר דניס הנובר, ממציא שיטת אמנות הלחימה 'דניס הישרדות', ומי שקיבל את פרס על מפעל חיים בספורט, אמו ובני משפחתו של זורי וחניכיו לאורך השנים.

טקס חנוכת הגן. צילום: אלדד עובדיה

זורי היה שם דבר באשקלון ובעולם תורות הלחימה בישראל. לאורך השנים חינך זורי, אלפי צעירים באימוני קרב מגע. במרוצת השנים עברו תחת הדרכתו לא פחות מ-3,000 תלמידים. חניכיו הרבים, גם היו עטורי מדליות מתחרויות בהן השתתפו, רובם הגיעו ליחידות מיוחדות בצבא.

בשנת 2007 רכב זורי על האופנוע שלו בשכונת מגדל. הוא נסע ברחוב דוד רמז כשפניו לדרום. נהגת שהגיע מהכיוון הנגדי פנתה שמאלה לרחוב החלוץ מבלי שנתנה לזורי זכות קדימה. האופנוע התנגש בעצמה ברכבה וגופו של זורי שידע נצחונות בקרבות ומאבקים קשים ביותר לא עמד הפעם בפציעה החמורה שנגרמה לו ומותו נקבע במקום. גורילאשווילי הותיר אחריו אשה ושלושה ילדים: רויטל, שרון ודני. שני ילדיו, שרון ודני, מאמינים בהשקפת עולמו וממשיכים את דרכו, בתחום אומנויות הלחימה, וכיום הם מפעילים את אחד ממכוני אמנויות הלחימה המובילים בישראל.

בכירי העירייה, בני משפחה ותלמידיו של זורי. צילום: אלדד עובדיה

"לימוד אומנויות הלחימה מעניק הרבה יותר מכוח, הוא מעניק ביטחון. דבר שהוא חשוב במיוחד במדינה כמו שלנו, שבה אתה לא יודע איפה יתקוף אותך הטרור ואתה חייב להיות מוכן תמיד", אמר חנן אמסלם, אחד מחניכיו של זורי ז"ל.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר