מתכוננים לסערה הגדולה. צילום: דוברות עיריית אשקלון

העירייה: אנו נערכים למזג האוויר הסוער

בעירייה מבצעים עבודות מנע להצפות; חדר מצב ייפתח משעות הבוקר. ראש העיר בפועל, תומר גלאם: "ערוכים גם לקבל פניות בזמן אמת ולהעניק להן טיפול מיידי"

פורסם בתאריך: 3.1.18 17:42

     

צמרת הנהלת העירייה התכנסה היום  יחד עם גורמי המקצוע ובכירי גורמי החירום העירוניים להערכת מצב על רקע מידע שהתקבל מהשירות המטאורולוגי, לפיו, החל מיום חמישי בלילה, 04.01.18 צפוי מזג אוויר קיצון שיימשך ביום שישי ויכלול סופות רעמים, רוחות חזקות וגלים גבוהים עם פוטנציאל לנזקים.

מנקים את סביבת פתחי הניקוז. צילום: דוברות עיריית אשקלון

על מנת לתת מענה להצפות, נערכו בעירייה בכל האמצעים הדרושים, ביניהם, פתיחת חדר מצב החל משעות הבוקר של יום שישי, זאת על מנת לקלוט דיווחים בזמן אמת מהשטח.

שופל מפנה את הבוץ באחד המקומות שהוצפו שלשום. צילום: דוברות עיריית אשקלון

כמו-כן, מבוצעות כיום עבודות בהיקף נרחב לניקוי פסולת מקולטני ניקוז בכל רחבי העיר, גיזום וקשירת עצים מועדים, חיזוק עמודי שילוט ותאורה, הנחיית אבות הבית במוסדות, צבירת כלי רכב גבוהים ממחלקות מינהל תפעול, הרכבת צוותים לסיוע בנושאי תנועה, ונעשה טיפול מקומי במוקדים מועדים.

מנקים את הבוץ והאבנים שעלולים לסתום את תעלות הניקוז. צילום: דוברות עיריית אשקלון

עצים לא גזומים בקרבת כבישים עלולים לקרוס. צילום: דוברות עיריית אשקלון

ביום שישי, כך הודיעה העירייה, יפוזרו מנהלי אגפים בשטח וצוותי אחזקה בנקודות 'חמות', תתבצע פריסת קב"טים ומנהלי גזרות, יתוגברו כוחות פיקוח ויינתן מענה לכל אירוע בשיתוף כוחות הביטחון היכן שיידרש.

"כינסתי את כל בעלי התפקידים הרלוונטיים בעירייה יחד עם גורמי חירום נוספים על מנת לעמוד מקרוב אחר ההיערכות העירונית, שנמצאת בשיאה, להחמרה במזג האוויר שצפוי להגיע לאזורנו בסוף השבוע הקרוב" הודיע הערב ראש העירייה בפועל, תומר גלאם "אנחנו נוקטים בפעילות מונעת בכל רחבי העיר ולאורך רצועת החוף. אנחנו ערוכים גם לקבל פניות בזמן אמת ולהעניק להן טיפול מיידי, בתקווה שכולנו נעבור בשלום ובבטחה את עונת החורף. זה גם המקום לפנות לתושבים להישמע להנחיות בכלי התקשורת ולהיערך כל אחד בביתו למזג האוויר".

הנחיות המשרד לביטחון פנים לרשויות המקומיות

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר