שלמה כהן
שלמה כהן

האופוזיציה דורשת ישיבה מיוחדת

במכתב ששלחו שמונה חברי אופוזיציה במועצת העיר לראש העירייה בפועל תומר גלאם וליו”ר המועצה משה אטיאס הם דורשים לקיים ישיבה מיוחדת שלא מן המניין

פורסם בתאריך: 15.12.17 10:34

     

חברי האופוזיציה במועצת עיריית אשקלון דורשים לקיים ישיבה שלא המניין, ובה הם מבקשים לדון בכמה נושאים. את הדרישה הם העבירו במכתב שחתומים עליו שמונה מחברי מועצה.

תחילה הם מבקשים לדון במינוי רואה חשבון חיצוני שיבדוק את השימושים שנעשו בכספי ההלוואות וביתרת הכספים בסך כולל של קרוב ל—300 מיליון שקלים. כמו כן, הם דורשים לדון במינויו של מנכ”ל העירייה חיים סופר לתפקיד ממלא מקום מנכ”ל החברה הכלכלית. הם גם דורשים לקיים דיון במינויה של אופירה סויסה למנהלת חברת המתנ"סים "פיכמה", מאחר שמדובר באשתו של נהג ראש העירייה מרקו סויסה.

ישיבת מועצת העיר אשקלון

ישיבת מועצה

חברי האופוזיציה דורשים לעסוק גם בנושא השקיפות תחת הכותרת: “שקיפות ככלי בסיסי למלחמה בשחיתות”, זאת על רקע: “המצב אליו התדרדרה עיריית אשקלון בעקבות מעצרים שביצעה המשטרה בקרב בכירים, כתב האישום שהוגש נגד ראש העיר, איתמר שמעוני והשעייתו מתפקידו, דו”חות מבקר המדינה על מינויים פוליטיים, אובדן אמון הציבור ועובדי העירייה בתקינות תהליכי המינויים, דו”חות ביקורת של מבקר המדינה על תהליכי מכרזים ותקינותם בתאגידי העירייה, סימני שאלה לגבי הלוואות ענק שנלקחו והשימושים שנעשו בהם ועוד ועוד”, כך לדבריהם.

נושאים נוספים שבהם מבקשים חברי האופוזיציה לדון הם נשירת תלמידים, השפעת הסלולר על התלמידים, השימושים שנעשים במקלטים הציבוריים, חובות הארנונה של בעלי העסקים ועוד.

מאחר שמדובר בדרישה מצד שליש מחברי המועצה, מחויבת מועצת העיר להתכנס.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר