אלי אלעזרא בכנס "ממשבר לצמיחה"
אלי אלעזרא בכנס "ממשבר לצמיחה"

משכונת מצוקה באשקלון לפסגת עולם העסקים: צפו באלי אלעזרא מספר את סיפור חייו

איש העסקים אלי אלעזרא בנה את עצמו בעשר אצבעות ועשה את כל הדרך משכונת שמשון ועד לרשימת 500 עשירי ישראל. עכשיו הוא מספר בקולו איך עשה זאת ומעניק טיפים להצלחה

פורסם בתאריך: 29.10.20 19:29

     

איש העסקים האשקלוני, אלי אלעזרא, השתתף בסוף השבוע האחרון בכנס חירום כלכלי שערך גיל אורלי, מנטור לכלכלת משפחה וניהול משברים פיננסיים. במסגרת הכנס שנקרא "ממשבר לצמיחה", שיתף אלעזרא בסיפורו האישי, על הדרך שעשה משכונת מצוקה באשקלון לרשימת אנשי העסקים העשירים בישראל.

אלעזרא מנכ"ל קבוצת אלעזרא המחזיקה בחברת הביטוח "הכשרה", בחברת הבנייה "אפרידר" ובחברת הליסינג "אלבר" נמנה כיום עם 500 העשירים בישראל, הרצה למעל 1,000 משתתפים באמצעות הזום בכנס החירום הכלכלי. הכנס התקיים במטרה לסייע לאנשים לתכנן את היציאה ממשבר הקורונה הכלכלית הפוקד אותנו.

צפו בריאיון המרתק של אלעזרא:

אלי אלעזרא, גדל במשפחה בת 10 נפשות בדירת 40 מ"ר בשכונת שמשון באשקלון הפליא בסיפורים אודות תחילת דרכו והמציאות ממנה פעל בדרך אל פריצת הדרך אישית והגיע להישגים שאף לא חלם עליהם. דרך סיפורו האישי והלקחים שלמד בדרך סימן אלעזרא אבני דרך אשר עשויים לסייע לרבים הנמצאים בנקודת שפל בחייהם  כיצד ניתן לצאת ממשברים ואף לצמוח בעזרת אסטרטגיה נכונה בנחישות לאורך כל הדרך.

אלעזרא הדגיש את החשיבות שבתכנון לטווח ארוך, "אדם חייב שיהיה לו חזון. לדעת איפה הוא רוצה להיות בעוד מספר שנים, אנשים מדלגים על השלב הזה ורצים לעסקה חדשה ומגייסים משאבים", הוא הסביר, "אני אומר, אל תרוצו, תסמנו את הדברים ותהיו בסביבה, תלמדו את העבודה מלמטה ורק אז תתקדמו לעסקה. תפיסת העולם שלי היא בואו ניתן הזדמנות לאלו שאפשר לקדם אותם. לסמן את המטרה ולהתחיל לצעוד אליה".

אלעזרא נתן גם דוגמאות מהדרך שעשה וכיצד ניתן להיחלץ תוך בניית מתווה יציאה ותוך התמודדות, "להסתכל למשבר בעיניים" ולא להסתיר אותו או לברוח ממנו.

עוד הוסיף אלעזרא: "ההשראה שלי לקוחה ממסורת ישראל ומדברת על פיזור הסיכונים. גמישות וכריות ביטחון בלי ללכת על הקצה, ולהיות קרוב לנכסים הכל 100% במדינת ישראל".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר