בניין עיריית אשקלון. צילום: אורי קריספין
בניין עיריית אשקלון. צילום: אורי קריספין

החשוד בפרשת השחיתות בעיריית אשקלון שוחרר למעצר בית

כמו כן, נאסר עליו להגיע לעיריית אשקלון וכן למשרדי חברת הניקיון פורד מערכות שעל פי החשד היא העומדת מאחורי מתן השוחד לעובדים בעירייה. החשוד מכחיש מכל וכל כי קיבל כספי שוחד

פורסם בתאריך: 11.6.24 14:26

     

בהסכמה בין המשטרה לסנגורית שוחרר ממעצר תושב אשקלון, עמי כריסי, החשוד בתיווך לשוחד, בתנאים מגבילים וזאת לאחר שישה ימים במעצר.

מי שהפליל את כריסי, הוא עד המדינה בפרשה שנתפס במסגרת החקירה בעיריית תל אביב לשוחד מצד חברת הניקיון פורד מערכות. לאחר שהחליט להפוך לעד מדינה הוא סיפר למשטרה כי העביר שוחד גם בעיריות אשקלון ורחובות.

הוא סיפר כי את הכסף באשקלון קיבל כריסי ובתמורה לזה זכתה חברת פורד בקידום ענייניה בעיריית אשקלון. ככל הידוע עד המדינה לא ידע לספר מי בעיריית אשקלון קיבל את הכסף והניע את המערכת לטובת החברה.

במשטרה טענו כי כריסי קיבל עשרות אלפי ש"ח בכל חודש בשלוש השנים האחרונות. כריסי מצידו הכחיש בחקירתו את החשדות וטען כי לא קיבל כספי שוחד מאיש.

במסגרת ההסכמות בין המשטרה לסנגורית של כריסי, עו"ד חן בן חיים, נקבע כי הוא ישהה במעצר בין בן 6 ימים וכן הוטל עליו הרחקה של 60 ימים מעיריית אשקלון וממשרדי חברת פורד. כמו כן, נאסר עליו ליצור קשר עם המעורבים בפרשה למשך 30 ימים.

עו"ד חן בן חיים

עו"ד חן בן חיים

בית משפט השלום בראשון לציון אישר את ההסכמות בין הצדדים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר