בית מעצר שקמה
בית מעצר שקמה

גלידות, שווארמה ואייפון: זה מה שהבריח סוהר בכלא שקמה לראש ארגון פשע

סוהר מכלא שקמה נאשם כי קיבל שוחד מראש ארגון הפשע עודה קוטייר ובתמורה הבריח עבורו מוצרים שונים שביקש, החל מאביזרי כושר ועד אוכל ביתי שהכינה אשתו של קוטייר

פורסם בתאריך: 29.5.24 13:59

     

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט השלום בבאר שבע כתב אישום נגד האסיר וראש ארגון הפשע עודה קוטייר (41) לאחר שבמספר פעמים שונות שיחד סוהר במטרה שיכניס לו חפצים שונים לכלא.

מכתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז דרום פלילי עולה כי במהלך חודש מרץ 2021 בשל מסוכנתו ישב קוטייר באגף הפרדה בכלא שקמה באשקלון.

באותה העת פנה קוטייר אל עבדאללה עזאם, אחד הסוהרים שעבד באגף, וביקש ממנו בעבור תמורה כספית להכניס עבורו חפצים לכלא. עזאם נענה לבקשתו ואף מסר לקוטייר את מספר הטלפון הנייד שלו, על מנת שאנשים מטעמו של קוטייר יוכלו לצור קשר עזאם. בהמשך, פנה קוטייר לעזאם והודיע לו כי הוא רוצה ציוד אך לא פירט את תוכנו.

אסיר. אילוסטרציה: דוד בכר

לאחר שהשניים הגיעו להסכמה על התשלום, יצר איש מטעמו של קוטייר קשר עם עזאם, והשניים תיאמו מקום מפגש ומועדים, לשם יגיע נהג עם המשלוח.

במועדים שנקבעו קיבל עזאם את החפצים להעברה וכן קיבל באותם משלוחים כסף בסכומים שנעו בכל פעם בין 2,500-3,000 ש"ח.

במהלך עבודתו באגף העביר עזאם את החפצים לקוטייר על גופו או במטענו האישי. בין החפצים שהעביר היו כפפות לאימון, חבלי קפיצה, חומרים קוסמטיים שונים, בשמים, סיגריות אלקטרוניות ורגילות, תותים, גלידות, שווארמה, אוכל ביתי שאשתו של קוטייר הכינה, נעליים ועוד.

בנוסף, מספר חודשים לאחר כניסתו של קוטייר לאגף, הכניס עזאם לתאו של קוטייר אייפון ומטען. לאחר שהודיעו לקוטייר כי הוא עתיד לעזוב את האגף בקרוב, הוא מסר את הטלפון הנייד ואת המטען חזרה לעזאם שדאג להעבירם לשליח מטעמו.

כלא שקמה

כלא שקמה

במהלך תקופה של כשמונה חודשים, נתן קוטייר לעזאם באמצעות אחרים סכום של כ-20 אלף ש"ח במזומן.

לקוטייר יוחסו עבירות של מתן שוחד והחזקת ציוד קצה רט"ן (טלפון סלולרי) בבית הסוהר.

במקביל הגישה פרקליטות מחוז דרום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד עבדאללה עזאם במסגרתו יוחסו לו עבירות של לקיחת שוחד, הכנסת ציוד קצה רט"ן לבית הסוהר והעברת ציוד קצה רט"ן לאסיר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר