זירת רצח ניסים כריסי באשקלון
זירת רצח ניסים כריסי באשקלון

רצח את חברו בגלל סכסוך: אישום נגד מאיר שוקרון מאשקלון

מאיר שוקרון, רק בן 24 נאשם כי רצח את חברו ניסים כריסי, שניהם מאשקלון, בגלל סכסוך. על פי כתב האישום הוא דקר אותו דקירה עמוקה בירך והותיר אותו שותת דם ואז נסע לביתו והורה לאדם אחר לנקות את כתמי הדם מרכבו ואף הבטיח לו 20 אלף ש"ח אם לא יפליל אותו. "הלב שלי עדיין מסרב להאמין שאותך בני היקר לא אראה עוד לעולם", כתבה אמו של כריסי

פורסם בתאריך: 3.3.24 12:02

     

פרקליטות המדינה הגישה לאחרונה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד מאיר שוקרון, בן 24, מאשקלון שדקר למוות את חברו ניסים כריסי ז"ל, אף הוא בן 24 מאשקלון.

מכתב האישום שהגישו עו"ד יריב צרי והדס עמר מפרקליטות מחוז דרום פלילי עולה כי לאחר שהתגלע סכסוך בין שוקרון לכריסי, בתאריך 31.12.23 החל מחצות נעשו מספר ניסיונות חיוג הדדיים בין שוקרון ובין כריסי, ללא מענה. בסביבות השעה 1:00 הצליח כריסי לתפוס את שוקרון.

במהלך השיחה ביקש שוקרון להיפגש ושלח למנוח מיקום, ברחוב הארגמן בשכונת עיר היין באשקלון. במהלך הפגישה דקר שוקרון את כריסי באמצעות חפץ חד בירכו. כתוצאה מהדקירה, המנוח איבד דם רב, עד שאיבד הכרה בעודו ברכבו אשר חנה בסמוך למקום הפגישה.

לאחר הדקירה נסע שוקרון מהמקום לבית אימו במכונית מאזדה וזאת למרות שמעולם לא קיבל רישיון נהיגה, מבלי להזעיק עזרה, כאשר הוא יודע שכריסי פצוע ומדמם.

כאשר הגיע שוקרון לבית אימו ביצע שם מספר פעולות במטרה להסתיר מעשיו. תחילה הורה לאחד הנוכחים בדירה, א"א, להזיז את המאזדה למקום אחר. בנוסף, הורה שוקרון לאמו להכין שקית ובתוכה חומרי ניקוי ולמסור אותה לאחד הנוכחים בדירה, וזאת על מנת שינקה את רכב המאזדה מכתבי הדם הרבים שהיו בו. השקית עם חומרי ניקוי נמסרה לא"א וכן שוקרון נתן לו כובע והורה לחבוש אותו על מנת שלא יזהו אותו.

זירת רצח ניסים כריסי באשקלון

זירת רצח ניסים כריסי באשקלון

א"א ניגש עם השקית פעם נוספת אל רכב המאזדה וניקה את כתמי הדם באמצעות חומרי הניקוי וזאת על מנת להשמיד אותם, בכוונה למנוע את השימוש בהם כראיה.

כמו כן, הורה שוקרון לא"א לשמור על זכות השתיקה במידה שייעצר, ובתמורה, יקבל 20 אלף ש"ח.

עובר אורח אשר עבר ליד מקום הפגישה בין שוקרון למנוח, ראה את רכבו של המנוח כאשר לצידו שלולית דם, והזעיק את כוחות ההצלה. המנוח נמצא על ידי כוחות ההצלה ברכבו, כשהוא מחוסר הכרה, ללא נשימה, והובהל לבית החולים תוך ביצוע פעולות החייאה. כשבועיים לאחר האירוע נפטר כריסי בבית החולים.

זירת רצח ניסים כריסי באשקלון. צילום: דוברות המשטרה

זירת רצח ניסים כריסי באשקלון. צילום: דוברות המשטרה

בחקירתו במשטרה שמר שוקרון של זכות השתיקה, אך דווקא א"א היה זה שהביא למשטרה את המידע המרשיע. בין היתר הוא סיפר כיצד שמע את שוקרון "מספר לבני משפחתו, ואף מדגים על גופו, כיצד דקר את המנוח בירך", כתבו בפרקליטות.

הוא גם סיפר כיצד קיבל את חומרי הניקוי עם ניקה את כתמי הדם מהרכב ואף נערך עימות בין שוקרון לבין א"א בה הוא חזר בפניו על הדברים.

לשוקרון יוחסו עבירות רצח באדישות, הדחה בחקירה, השמדת ראיה, שיבוש מהלכי משפט ונהיגה ללא רישיון.

זירת רצח ניסים כריסי באשקלון

זירת רצח ניסים כריסי באשקלון

בנוסף, ביקשו בפרקליטות להאריך את מעצרו של שוקרון עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשה נכתב כי שוקרון דקר את כריסי, "דקירה קטלנית בירך, שהובילה בסופו של דבר למותו של המנוח. לאחר שדקר את המנוח, הותיר אותו המשיב כשהוא שותת דם מבלי להזעיק עזרה. מעשיו אלה של המשיב מעידים על המסוכנות הרבה הנשקפת ממנו לביטחונו של אדם ולביטחון הציבור".

לשוקרון עבר פלילי הכולל הרשעות בעבירות של סמים, אלימות, רכוש ועוד בגינן הוא ריצה מספר עונשי מאסר.

רק לאחרונה התקיימה אזכרה לכריסי ואמו ענבל כתבה: "הלב שלי עדיין מסרב להאמין שאותך בני היקר לא אראה עוד לעולם. לא מאמינה שכבר חודש אתה לא איתנו, השארת לנו חור גדול בלב וזה ממש קשה. אין לי למי להתקשר ולהגיד 'ניסים בוא לעזרתי'. אין לי למי לישפוך את הכאב. מנסה להתעורר ולהגיד אולי זה חלום, אבל זה המציאות המרה שנחתה עליי. אזכור אותך תמיד ואתה תמיד בליבי לנצח. הלב שלך תמיד איתי. אוהבת אותך הכי בעולם".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר