המכשיר הנחשק והגנב בפעולה
המכשיר הנחשק והגנב בפעולה

בקלי קלות: כך נגנבו עשרות מכשירי Galaxy S24 חדשים. צפו בתיעוד

לא כל יום רואים תיעוד כזה של צמד גנבים שעוקבים במשך שעה ארוכה אחרי משאית באשקלון ולבסוף מצליחים לגנוב ממנה 25 סמארטפונים חדישים בשווי כולל של כ-77 אלף ש"ח

פורסם בתאריך: 13.2.24 11:20

     

סדרת מכשירי הגלקסי S24 של חברת סמסונג הושקו ממש לאחרונה בישראל והפכו לאחד המכשירים הנחשקים, גם על חובבי הסמארטפונים וכנראה גם על העבריינים שמבינים שגם גניבה של מספר קטן של מכשירים יכולה להעשיר את כיסיהם במזומנים רבים.

שוטרי תחנת אשקלון חקרו במהלך השבועות האחרונים גניבה של 25 מכשירים ניידים חדשים מסוג גלקסי 24, בשווי כולל של כ-77 אלף ש"ח, 'שנעלמו' לפי הדיווח ממשאית שחילקה סחורה לבתי עסק בעיר אשקלון.

חוקרי המשטרה החלו להתחקות אחר המסלול שעשתה המשאית בבוקר ה-24 בינואר השנה.

במהלך החקירה הצליחו החוקרים לחשוף רכב ובו שני גברים שעקבו אחר המשאית במשך כשעה ולאורך 9 נקודות חלוקה שונות בהם נעצרה במטרה לפרוק סחורה לבתי עסק.

צפו בתיעוד המעקב והגניבה של המכשירים היקרים:

עוד חשפו החוקרים, כי הנאשמים ניסו לאורך המעקב לגנוב את המכשירים הניידים ללא הצלחה ואף ניסו לשבש את נעילת דלת המשאית על ידי הנהג על מנת שזו תישאר פתוחה בזמן שאינו נמצא.

בנקודת החלוקה התשיעית בה עצרה המשאית ונהגה פרק סחורה, ניצל אחד הנאשמים את ההזדמנות ונכנס אל חלקה האחורי, משם נטל קרטון ובו המכשירים הניידים, ומיד נמלט יחד עם הנאשם הנוסף שהמתין לו ברכב בקרבת מקום, ובהמשך נפרדו כאשר אחד מהם אוחז במכשירים ומעמיס אותם למשאית שלו.

לאחר איסוף כלל הראיות נגד הנאשמים ומעצרם, הגישה השבוע חטיבת התביעות המשטרתית בלכיש כתב אישום נגד הנאשמים בשנות ה-60 לחייהם, ולצדו בקשה להמשך מעצרם עד לתום ההליכים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר