זה הנאשם המרכזי ברצח בני שלמה ואלה הראיות נגדו

פענוח הרצח של ראש ארגון הפשיעה בני שלמה, התאפשרה לאחר חקירה רחבת היקף של היחידה המרכזית במרחב לכיש במחוז הדרומי. זאת תמונתו של הנאשם המרכזי והיחיד ברצח

פורסם בתאריך: 2.10.23 14:31

     

לפני שנה בדיוק בתאריך 03.10.22 נרצח ראש ארגון הפשיעה, בני שלמה בתחנת דלק באזור.

מיד לאחר הרצח, החלה היחידה המרכזית של מרחב לכיש בחקירת המקרה ובמסגרתה בוצעו מגוון רחב של פעולות חקירה סמויות וגלויות בכלל הארץ שהובילו למספר מעצרים ולמצוד מתמשך אחר החשוד המרכזי ברצח, האני קשוט, עבריין בן 20 מרמלה.

הוא החשוד היחיד שהיו לגביו ראיות חזקות בדמות כתמי הדם שלו ברכב המילוט של חוליית החיסול. דמו התפזר ברכב, לאחר שקצין המשטרה שקד סרי שהיה עד לחיסול ירה לעבר הרכב של חוליית הרוצחים ופגע בכתפו של קשוט.

בדיקות DNA הוכיחו מעבר לכל ספק כי הוא היה חבר בחוליית החיסול.

האני קשוט במעצר

לאורך השנה האחרונה, מרחב לכיש בפיקודו של נצ"מ רועי ולדמן, המשיך לנהל את המצוד אחר האני קשוט, לצד סיכול חיסולים ממוקדים עקב השינויים במפת הפשיעה, ובשילוב זרועות עם ימ"ר מרכז, יחידות של מחוז הדרום ויחידות מיוחדות של המשטרה, תוך ביצוע פעולות איתור והשקעת משאבים רבים ביו"ש וברחבי הארץ.

בני שלמה בבית משפט

בני שלמה בבית משפט

בתאריך 12.09.23 התקבלה בימ"ר לכיש "ידיעת הזהב" שהובילה למעצרו של הנאשם האני קשוט יחד עם שלושה חשודים נוספים בבניין רב קומות ברמת גן בתוך דירת מסתור.

כך נעצר האני קשוט:

לאחר הגשת כתב האישום התייחס מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן לפעילות המשטרתית הענפה שהובילה לפיענוח הרצח ואמר: "לאחר כמעט שנה של מאמצים ובעזרת תחכום רב, נועזות וסבלנות התקבלה 'ידיעת הזהב' ביחידה המרכזית של מרחב לכיש בשיתוף פעולה מלא עם כלל יחידות הימ"ר ובפרט של מרכז. החקירה המאומצת הובילה לכתב אישום שהוא מסר ברור לכל אותם עבריינים שימשיכו להרגיש תחושת נרדפות ולבסוף אנחנו נשים את היד עליהם בכדי לתת ביטחון ושירות לציבור. אני משבח את השוטרים שלנו על פעולה מצוינת במסגרת המלחמה של המחוז בסכסוכים המדממים".

תיעוד הרצח:

כאמור לאחר פעולות החקירה בימ"ר לכיש, פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה הבוקר לבית המשפט המחוזי בת"א את כתב האישום נגד האני קשוט בגין רצח בנסיבות מחמירות, פציעה של מאבטחו, שוד רכב וסיכון עוברי אורח ומשתמשים אחרים בדרך.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר