מלון "הים האדום" באילת

אונס הנערה מאשקלון במלון "הים האדום": 11 מעורבים הורשעו

3 שנים לאחר האונס הקבוצתי הקשה במלון באילת, בית המשפט הרשיע 11 מעורבים. "הנאשמים, בהובלתו של רפאילוב ביצעו את עבירות המין בזה אחר זה ולפעמים ביחד", מסרה נציגת הפרקליטות

פורסם בתאריך: 27.9.23 15:30

     

בית המשפט המחוזי בבאר שבע, הרכב השופטים יעל רז לוי – גילת שלו ואהרון משניות הרשיע היום את איסי רפאילוב בשני מעשי אונס ושתי עבירות של סיוע לאונס, מעשים מגונים ובעבירות פגיעה בפרטיות בפרשת האונס במלון "הים האדום" כלפי נערה מאשקלון.

איסי רפאלוב

איסי רפאילוב

איליזר מאירוב ושני קטינים נוספים הורשעו בעבירות האונס ובאונס בצוותא עם אחרים, ארבע נאשמים נוספים הורשעו בסיוע לאונס ושלושה מתוכם גם במעשים מגונים, נאשם אחד בעבירה של מעשים מגונים ונאשם אחד בשידול למעשים מגונים כולם בנסיבות מחמירות.

בתום הדיון מסרה עו"ד רותם יוחנני הר ציון, מפרקליטות מחוז דרום (פלילי): "בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות והרשיע את הנאשמים הבגירים וקבע שהנאשמים הקטינים ביצעו שורה של עבירות מין חמורות – אינוס, סיוע לאינוס ומעשים מגונים, במתלוננת בת ה-16, אשר מצאה את עצמה מוטלת בחדר מלון זר באילת, כשהיא ערומה ושיכורה, וחסרת כל יכולת אמיתית להסכים או להתנגד למעשים שבוצעו בה.

איליזר מאירוב

"הנאשמים, בהובלתו של רפאילוב ביצעו את עבירות המין בזה אחר זה ולפעמים ביחד, וכל אותו הזמן אף אחד מהם לא הגיש לקטינה עזרה או הזדקק למחשבה האם היא מסכימה למעשים שעוללו לה.

הכרעת הדין שולחת מסר חד וברור – פעולה משותפת כחבורה, יש בה כדי להטיל אחריות על כל אחד מחבריה – גם מי שלא נגע פיסית בקטינה, אבל נכח בחדר בזמן שחבריו אנסו אותה, וצחק, שילהב ונתן לגיטימציה ורוח גבית למעשה – עובר עבירה של סיוע לאינוס. ומי ש'רק' הגיע והציץ, פעם אחר פעם, כשהוא יודע היטב מה הוא הולך לראות בחדר – עובר עבירה של מעשה מגונה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר