בני שלמה ומעצר החשוד המרכזי
בני שלמה ומעצר החשוד המרכזי

לאחר 11 חודשים: החשוד המרכזי ברצח בני שלמה נלכד במגדל יוקרה

הותר לפרסום - בתום מצוד שנמשך כ-11 חודשים בין היתר בשטחי יהודה ושומרון וברחבי הארץ, עצרה היחידה המרכזית בלכיש של המחוז הדרומי את החשוד המרכזי ברצח ראש ארגון הפשיעה בני שלמה כשהוא שוהה בקומה ה-30 במגדל יוקרה ברמת גן

פורסם בתאריך: 12.9.23 11:32

     

לפני 11 חודשים נרצח ראש ארגון הפשיעה בני שלמה בתחנת דלק ליד אזור. חקירת הרצח הוטלה על היחידה המרכזית של מרחב לכיש, שכבר באותו היום עצרה לחקירה מספר חשודים במעורבות ברצח, לאחר שלפי החשד נמלטו מהזירה, אך נאלצה לשחרר אותם כעבור מספר שבועות, לאחר שלא היו מספיק ראיות בידי המשטרה להמשך מעצרם.

במקביל, המשיכו חוקרי הימ"ר בליווי פרקליטות מחוז ת"א, לגבש את תמונת המודיעין ואת התשתית הראייתית, עד לאיתור זהותו של אחד החשודים המרכזיים בביצוע החיסול בפועל, שנמצא מאז בבריחה. מדובר בתושב רמלה כבן 20 המזוהה עם משפחת ג'רושי.

לאורך השנה האחרונה, מרחב לכיש בפיקודו של נצ"מ רועי ולדמן, המשיך לנהל את המצוד אחר החשוד המרכזי, לצד סיכול חיסולים ממוקדים עקב השינויים במפת הפשיעה, ובשילוב זרועות עם ימ"ר מרכז, יחידות של מחוז הדרום ויחידות מיוחדות של המשטרה, תוך ביצוע פעולות איתור והשקעת משאבים רבים ביהודה ושומרון וברחבי הארץ.

בימים האחרונים התקבלה במשטרה 'ידיעת הזהב', שהובילה לדירת המסתור בקומה ה-30, במגדל מגורים בעיר רמת גן, בה שהה החשוד המרכזי ברצח, ואתמול פשטו עליה שוטרי ימ"ר ויס"מ לכיש יחד עם שוטרי יחידת יואב של המחוז הדרומי, ועצרו אותו לחקירה יחד עם שלושה חשודים בשנות ה-20 לחייהם, תושבי המרכז בחשד שסייעו לו.

הלוויתו של בני שלמה. תמונת הקבר באדיבות איציק אוחנה עיתונאי 'כיכר השבת'

הלוויתו של בני שלמה. תמונת הקבר באדיבות איציק אוחנה עיתונאי 'כיכר השבת'

מעצרו של החשוד המרכזי. צילום: דוברות המשטרה

מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן: "לאחר כמעט שנה של מאמצים שהתרכזו בסופו של דבר לעשרה ימים האחרונים בהם השקענו מאמצים רבים בכדי להגיע לחשוד. בעזרת תחכום רב, נועזות וסבלנות התקבלה 'ידיעת הזהב' ביחידה המרכזית של מרחב לכיש בשיתוף פעולה מלא עם כלל יחידות הימ"ר ובפרט של מרכז. אני משבח את השוטרים שלנו על פעולה מצוינת במסגרת המלחמה של המחוז בסכסוכים המדממים".

היום יובאו החשודים בפני בימ"ש השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר