ניצב כהן, סנ"צ אלוני, המפכ"ל ונצ"מ ולדמן. צילום: דוברות המשטרה
ניצב כהן, סנ"צ אלוני, המפכ"ל ונצ"מ ולדמן. צילום: דוברות המשטרה

"ראויים לכל שבח": תעודת הערכה לימ"ר לכיש על סיכול ניסיון החיסול של שגיא מדמון

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי העניק תעודה הערכה לימ"ר לכיש על סיכול ניסיון החיסול של העבריין שגיא מדמון לפני כשלושה שבועות והבאת החשודים לדין

פורסם בתאריך: 30.8.23 15:20

     

פרשיית 'שדה קוצים' שנוהלה בימ"ר לכיש כחלק מתכנית 'חריש עמוק' למאבק בארגוני הפשיעה, הובילה לסיכול ניסיון חיסול של העבריין שגיא מדמון, המתגורר בשדרות, לפני כשלושה שבועות, עם מעצרם של שני חשודים שהיו מרחק קצר מביתו של מדמון, כשברשותם נשקים אוטומטים טעונים.

ביום חמישי האחרון הוגש נגד שני החשודים בניסיון החיסול, תושב אשקלון ותושב שדרות, כתב אישום ע"י הפרקליטות ובקשה להמשך מעצרם עד לתום ההליכים.

במסגרת ישיבת סגל הפיקוד הכללי של המשטרה שהתקיימה השבוע במטה הארצי בירושלים, העניק מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי במעמד מפקד המחוז הדרומי ניצב אמיר כהן ומפקד מרחב לכיש נצ"מ רועי ולדמן, תעודת הערכה למפקד ימ"ר לכיש סנ"צ דורון אלוני, על פעילותה של הימ"ר להצלת חיי אדם וסיכול החיסול רגע לפני הוצאתו לפועל.

סנ"צ אלוני ונצ"מ ולדמן. צילום: דוברות המשטרה

סנ"צ אלוני ונצ"מ ולדמן. צילום: דוברות המשטרה

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי: "האירוע הנו חלק ממפת הסכסוכים באזור הדרום, ואנחנו יכולים להיות גאים ביחידות הימ"ר המצוינות בכלל הארץ, מהמפקדים ועד לשוטרים. אף אחד לא יודע כמה כוח אדם הושקע בפעילות ושעות עבודה רבות בשביל להציל חיי אדם. לכן הוחלט להעניק לכם את התעודה, זה מגיע לכם ואתם ראויים לכל שבח. יישר כוח!".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר