הרובה שנתפס ברכב. צילום: דוברות המשטרה
הרובה שנתפס ברכב. צילום: דוברות המשטרה

ניסיון החיסול של שגיא מדמון: אישומים מופחתים לשניים מארגון דומרני

מי שציפה כי הפרקליטות תלך עד הסוף ותייחס עבירות חמורות לחולייה שנתפסה בסמוך לביתו של העבריין שגיא מדמון, התאכזב. שם החליטו ללכת על בטוח והאשימו אותם בעבירות נשק

פורסם בתאריך: 24.8.23 12:47

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, כתב אישום כנגד נגד יצחק (איסאק) נגוסה, בן 31 מאשקלון ואדינו מלסה, בן 34 משדרות, לאחר שנתפסו בשדרות עוטים בגדים שחורים וכפפות, שברכבם נשקים טעונים ומסיכות פנים.

על פי כתב האישום, שהגישה עו"ד אלכס דרנבוים, לפני כשבועיים, בשעות הלילה הגיעו הנאשמים עם רכבם לשדרות, כאשר על פי החשד הם הגיעו לחסל את העבריין שגיא מדמון, זאת לאחר שעל פי דיווחים שונים הוא ערק מארגון הפשיעה של דומרני לארגון של האחים לביא.

הם הגיעו ברכב אופל אשר היה עמוס בתחמושת כמו רובה טעון ב-29 כדורים וכן אקדח טעון בשמונה כדורים. הם התקרבו לביתו של מדמון והיו במרחק של כ-200 מטרים בלבד.

בעקבות מידע מודיעיני מדוייק, הגיעו שוטרים לרכב, דפקו בחלונות הרכב ודרשו מהשניים לפתוח להם, הם סירבו, והשוטרים נאלצו לשבור את חלונות הרכב ולהכנס אליו.

צפו בתיעוד מעצרם:

השוטרים הודיעו להם כי הם עצורים, אך הם עדיין לא יצאו מהרכב, והשוטרים נאלצו להוציאם תוך שימוש בכוח. נגוסה ומלסה התנגדו למעצרם, והשתוללו, עד שהשוטרים הצליחו להשתלט עליהם ולאוזקם.

עם כניסת השוטרים לרכב, הם זיהו כי הרובה היה סמוך לדלת הנוסע, שם ישב מלסה, כשהנצרה ברובה במצב בודד, והמחסנית הנוספת אף היא בדלת הנוסע, והאקדח היה על כסא הנהג.

נגוסה עטה כפפות ולבש בגדים שחורים, ובמכנסיו היתה מסיכת סקי שחורה. כאשר הוצא מהרכב, זרק את אחת מהכפפות מידו. מלסה לבש חליפת סערה, וכפפות על ידיו, וברכב היתה מסיכת פנים נוספת.

אקדח שנתפס ברכב. צילום: דוברות המשטרה

אקדח שנתפס ברכב. צילום: דוברות המשטרה

ברכב גם נמצא בקבוק ובו חומר דליק, מה שמלמד כי לכאורה הם התכוונו להצית את הרכב לאחר ביצוע המעשה כי שקרה לאחר מקרי חיסול אחרים.

אלא שלמרות זאת, בפרקליטות החליטו לייחס לנגוסה ולמלסה עבירות נשק (נשיאה והובלה), נסיבות מחשידות בכוונת פריצה והפרעה לשוטר במילוי תפקידו, לאחר שסירבו לצאת מרכבם והשתוללו בעת מעצרם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר