מעצר חשוד. צילום: דוברות המשטרה
מעצר חשוד. צילום: דוברות המשטרה

מאבטח מבוגר שישב בחוף דלילה עם אשתו הוכה והותקף ונשקו נגנב ממנו

בן 63 ישב בחוף דלילה יחד עם אשתו כשלפתע נטפלו אליהם שני צעירים. הם היכו את הגבר ופצעו אותו עד לאיבוד הכרה ואז אחד מהם גנב את נשקו. בהמשך נעצרו השניים והוגש נגדם כתב אישום

פורסם בתאריך: 7.8.23 09:54

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לאחרונה, לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, כתב אישום נגד אביחי סמני (28) מירושלים ואושר אבייה (19) מאשקלון, לאחר שהכו אדם בחוף הים וניסו לגנוב את נשקו.

מכתב האישום שהגישה עו"ד חן עסיס לביא עולה כי לפני מספר ימים בשעות אחר הצהריים המאוחרות שהו השניים בחוף דלילה באשקלון, בשלב מסוים ניגשו השניים לאדם, בן 63 שעובד כמאבטח, שישב שם עם אשתו וביקשו מהם סיגריה, אך נענו כי אין להם.

אז התיישבו השניים על ספסל סמוך למאבטח ואשתו, ובשלב מסוים פנו אל בני הזוג וביקשו מהם שיפסיקו לדבר עליהם. המאבטח המבוגר ענה להם כי הם לא מדברים עליהם, ואילו האישה ביקשה מבעלה שיפסיק לדבר איתם. בתגובה, נעמדו השניים מול האיש והחלו לתקוף אותו, אבייה סטר לפניו של המתלונן, תפס בגופו והפיל אותו על הרצפה.

בעודו שכוב על הרצפה, כשפניו כלפי הקרקע, בעט בו סמני. אז הבחינו השניים באקדח שנשא המתלונן על גופו, סמני קרע את שרוך האבטחה אליו היה מחובר הנשק ונמלט יחד עם הנשק, כשאבייה נמלט יחד איתו.

לאור צעקותיה של האישה שהייתה עדה לאירוע, עוברי אורח שהיו במקום רצו לעבר השניים, תפסו אותם ועכבו אותם, עד להגעת המשטרה, שהוזעקה למקום.

כתוצאה ממעשיהם של השניים איבד האיש את הכרתו לזמן קצר וכן נגרמו לו חבלות של ממש הוא טופל בבית חולים ושוחרר לביתו, לאחר קבלת טיפול.

חוף דלילה

חוף דלילה

במהלך המעצר החלו הנאשמים להשתולל ולצעוק במטרה למנוע את מעצרם ובעת שסמני היה עצור אף איים על השוטרים במקום. לשוטר אחד הוא אמר: "אם היינו בחדר לבד בלי אף אחד הייתי שוחט אותך במכות" ולשוטר אחר אמר: "אני יתפוס אותך בחוץ את הגרון אני יוציא לך".

לשניים יוחסו עבירות של תקיפה הגורמת חבלה ממש בנסיבות מחמירות, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו לסמני יוחסו גם עבירות של גניבה, עבירות בנשק (נשיאת נשק שלא כדין) ואיומים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר