המתחם של חברת הדלקים באשקלון
המתחם של חברת הדלקים באשקלון

חשד לחשבוניות פיקטיביות במאות מיליונים וקשר לארגון דומרני: שני תושבי אשקלון נעצרו היום

מתוך חברה לשיווק דלקים, מהגדולות ביותר במשק, הפועלת באשקלון התנהלה רשת של חשבוניות פיקטיביות, כך חושדת המשטרה. שורה ארוכה של חשודים נעצרו היום ומעצרם הוארך

פורסם בתאריך: 3.7.23 22:46

     

חקירה סמויה שהחלה עוד בשנה שעברה ואותה ניהלה היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בלהב 433 בשיתוף עם יחידת חקירות מע"מ באר שבע, עברה היום לפסים גלויים עם מעצרם של מספר חשודים, בהם תושבי אשקלון.

על פי החשד,מנכ"ל חברה לסחר ושיווק בדלק ומוצרים נילווים באשקלון, ביצע עבירות כלכליות באמצעות החברה, בין היתר הפצה וקיזוז של חשבוניות פיקטיביות בסכומים של מאות מיליוני ש"ח ועבירות הלבנת הון.

החברה באשקלון, היא אחת החברות הגדולות בתחומה במשק והיא מספקת דלקים לחברות שונות ביניהן למשרדי ממשלה שונים. בין היתר נבדק הקשר שבין החברה לארגון הפשיעה של שלום דומרני.

הבוקר כאמור החקירה הפכה לגלויה עם מעצרם של מנכ"ל חברת הדלקים וחשודים נוספים מאשדוד, גן יבנה, חולון, חיפה ועוד. במהלך חיפושים שנערכו הבוקר בבתיהם ובמשרדיהם של החשודים, נתפס רכוש רב הכולל הין היתר: רכבי יוקרה, עשרות משאיות, נכסי נדל"ן ועוד.

רכב יוקרה שנתפס היום. צילום: דוברות המשטרה

רכב יוקרה שנתפס היום. צילום: דוברות המשטרה

החקירה בסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור, חקירות מע"מ ת"א וי-ם, יחידת הביקורת לפשיעה חמורה ברשות המיסים, יחידת החילוט במשרד האפוטרופוס הכללי ובליווי המחלקה המשפטית ברשות המיסים ופרקליטות אזרחית מחוז ת"א.

תשעה חשודים הובאו היום אל בית משפט השלום בראשון לציון ומעצרם הוארך בשלושה ימים ולאחר מכן הם ישוחררו למעצר בית: בין החשודים גם אברהם בוטבול מאשקלון, עוזי גלילי מאשדוד, אדם דלויה מקרית מלאכי, יחזקאל אהרון מרמלה, מאיר מולגטה זגיה מראשון לציון, עומרי חיים דואיב מירושלים, אוהד והב מחולון. מעצרו של עומר סמהדאן מבאר שבע הוארך ביום אחד. מעצרו של חשוד נוסף מאשקלון הוארך בארבעה ימים.

כך נראה מתחם חברת הדלקים באשקלון:


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר