האקדח שנמצא בביתו. צילום: דוברות המשטרה

"זה אקדח הזנקה של מירוצים": זה מה שהסביר תושב אשקלון לשוטרים

בלשי משטרת ישראל פשטה על דירתו של תושב אשקלון, שברשותו נתפסו נשק ותחמושת. הוא טען להגנתו כי מדובר באקדח הזנקה של מירוצים. בית המשפט האריך את מעצרו

פורסם בתאריך: 16.5.23 16:43

     

בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל אצל שוטרי תחנת שדרות, הם פנו לאחרונה לבית המשפט וביקשו צו חיפוש בביתו של תושב אשקלון, בן 33, אב לארבעה שעובד בנמל אשדוד. במסגרת הצו התבקש חיפוש של סמים ונשק.

אמש, הגיעו בלשי התחנה לחיפוש בביתו שבשכונת כוכב הצפון וכן בחנות השייכת לו. סמים לא נמצאו, אבל במהלך החיפוש פנה אליהם החשוד והציג בפניהם תיק בו נמצא אקדח ומחסנית טעונה בכדורים וכן כובע גרב ואמר להם "זה מה שאתם מחפשים". אלא שהוא הסביר גם לשוטרים כי מדובר באקדח המשמש להזנקה בתחרויות, כאשר הוא יוצא עם חבריו לטיולי ג'יפים.

החשוד נעצר לחקירה בחשד להחזקת נשק ואמצעי לחימה, והנשק עצמו נשלח לבדיקת מעבדה אם אכן מדובר באקדח שניתן לעשות בו שימוש להרוג אדם.

אקדח הזנקה או אקדח רגיל? האקדח שנמצא בביתו. צילום: דוברות המשטרה

היום הוא הובא לדיון בבית משפט השלום באשקלון, בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו בשישה ימים. בתום הדיון, הוחלט על הארכת מעצרו בשלושה ימים בלבד.

מהמשטרה נמסר: "מרחב לכיש של המחוז הדרומי, ממשיך לשים במרכז המאמץ את המאבק הנחוש בעבריינים ומחוללי הפשיעה האלימה, תוך מתן דגש להחזקת הנשק הבלתי חוקי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר