דין בן פורת

"עשוי לגרום לאסון רב נפגעים": העבריין דין בן פורת נעצר

בן פורת, שמעמדו בעולם התחתון מתחזק מאז הרצח של הבוס בני שלמה, חשוד כי הגיע עם עבריין נוסף לחניון תת קרקעי והצית שם רכב. השופט האריך את מעצרו והפליג בחומרת המעשה: "הצתת רכב בחניון בניין עשויה לגרום לאסון רב נפגעים"

פורסם בתאריך: 4.4.23 20:47

     

העבריין מניצן, דין בן פורת, ממשיך לייצר עבודה למשטרה, כך על פי החשד. בן פורת, מי שהיה מבכירי חייליו של העבריין בני שלמה, והיום כבר מבסס את מעמדו מאז הרצח של הבוס, זאת לצד חברו העבריין, דניאל מלסה.

האירוע המדובר התרחש בתאריך 20 במרץ, כאשר בשעה 6:20 בבוקר התקבלה הודעה במוקד 102 על שריפה בחניון תת קרקעי במבנה בן שמונה עשרה קומות ברחוב שולמית אלוני בראשון לציון.

הרכב לאחר ההצתה

הצתת רכב. אילוסטרציה

לוחמי האש שהגיעו למקום, חדרו לתוך החניון אפוף העשן והבחינו בשריפת רכב הבוער כליל והחלו בכיבויו ובשחרור העשן מהחניון. למקום הגיע חוקר שריפות שקבע כי מדובר בהצתה ובמשטרה נפתחה חקירה.

החקירה העלתה תוך זמן קצר את שמם של דין בן פורת ושלמה גבאי מיבנה, כמי שביצעו בפועל את ההצתה ויומיים לאחר מכן כבר הוכנו צווי המעצר נגדם.

השבוע הם נעצרו, כאשר המשטרה שהגיעה לביתו של גבאי אספה משם קסדות של אופנוע. גבאי עצמו שתק בחקירתו ואילו בן פורת הכחיש את המיוחס לו.

השניים הובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון בחשד לעבירות של הצתת רכב, קשירת קשר לביצוע פשע, שיבוש מהלכי חקירה ועוד. המשטרה דרשה להאריך את מעצרם ב-8 ימים.

עו"ד עינב יתח המייצגת את גבאי מתחה בדיון ביקורת על המשטרה שלא מטיחה ראיות בלקוח שלה בזמן החקירה שלו ואז דורשת ימי מעצר מרובים, כאשר מדובר בסך הכל באירוע אחד ובודד של הצתה.

עו"ד עינב יתח

עו"ד עינב יתח

"חבל למשוך זמן. אם בשלב הזה, זה המצב, וצריך עוד הרבה דברים לחקור ולברר, משמע אין מקום לעצור אותם", אמרה עו"ד יתח.

השופט גיל גבאי כתב בהחלטתו כי החשד כלפי השניים, התחזק מאוד מאז שהוצאו צווי המעצר וכן כתב כי המעשים המיוחסים להם חמורים מאוד, "הצתת רכב בחניון בניין עשויה לגרום לאסון רב נפגעים. המסוכנות הנשקפת מאת החשודים מתעצמת נוכח עברם הפלילי".

השופט הורה על הארכת מעצרם בשבעה ימים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר