מצלמה. אילוסטרציה
מצלמה. אילוסטרציה

תושב אשקלון צילם 10,000 תמונות של ילדים וילדות בים ובבי"ס, בהן תמונות של בנו

האיש, כבן 40, מואשם כי נהג להגיע עם מצלמה מיוחדת ליד חופי ים, בתי ספר וגני שעשועים כדי לתפוס ילדים וילדות ברגעים אינטימיים ולתעד זאת. במחשב שהיה בבית אמו נמצאו כ-100 אלף תמונות וסרטונים פדופיליים והוא אף איים להתאבד כאשר נחשפו הדברים

פורסם בתאריך: 23.3.23 15:38

     

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום כנגד נאשם כבן 40 מאשקלון, זאת לאחר שצילם במרחב הציבורי תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני של קטינים וקטינות, ואף פרסם חלק מהחומרים בדארקנט. דבר מעצרו פורסם לראשונה ב"כאן דרום".

מכתב האישום עולה כי בתקופה הרלוונטית לכתב האישום הנאשם החזיק על גבי התקני זיכרון ומחשבים ניידים מעל 100,000 תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני של קטינים ובעיקר של קטינות. בנוסף, נהג לעקוב אחר קטינים וקטינות במרחב הציבורי, לרבות בחופי ים, בגני משחקים ובבתי ספר, וצילם אותם באמצעות מצלמה המאפשרת צילום מרחוק. בתוך כך, צילם כ-10,000 תמונות וסרטונים המתמקדים באיבריהם האינטימיים של הקטינים והקטינות, לרבות כשהם בעירום חלקי או מלא. לאחר מכן, הנאשם נהג לצפות בסרטונים ובתמונות שצילם לצורך סיפוקו המיני.

חוף הים באשקלון. צילום: אדי ישראל

חוף הים באשקלון. צילום: אדי ישראל

התמונות והסרטונים שצילם הנאשם במהלך התקופה, כללו בין היתר גם את התכנים הבאים:

א. קטינות מתחת לגיל 14 הנחזות משחקות בגן משחקים ציבורי, כך שלעיתים נחשפים תחתוניהן תוך שהנאשם מתמקד באיבר מינן;
ב. קטינות הנחזות מחליפות בגדים מחוץ לתאי הלבשה בחוף הים, תוך שהנאשם מתמקד בישבנן, בחזהן ובאיבר מינן הנראים בסרטונים;
ג. קטינות הנחזות מתחת לגיל 14 לבושות בבגדי ים ומשחקות במזרקה, תוך התמקדות באיברי מינן ובישבנן;
ד. קטינות לבושות בבגדי ים משחקות בחוף הים, תוך התמקדות באיברי מינן ובישבנן;
ה. 2 סרטונים של קטינה כבת 7 שתחתוניה חשופים תוך שהיא נוגעת באיבר מינה מתחת לתחתוניה, הערוכים באפקט "הילוך איטי".
ו. 8 סרטונים שבהם נחזית קטינה כבת 8 צועדת לצד נשים בגירות ברחוב כשהיא לבושה בתחתון וחולצה בלבד, תוך התמקדות בישבנה.
ז. 5 סרטונים שבהם נחזית קטינה כבת 12 הלובשת מכנסיים קצרים. בשלב מסוים, הקטינה ב' נעמדת בסמוך לקיר ומטילה את מימיה.
ח. 7 סרטונים שבהם נחזית קטינה כבת 7 לבושה בבגד ים מסוג ביקיני משחקת במזרקה לצד קטינים נוספים, תוך שהצילום מתמקד בישבנה.
ט. 16 סרטונים שבהם נחזית קטינה כבת 7 לבושה בבגד ים ומשחקת במזרקה לצד קטינים נוספים.
י. סרטונים של קטינה כבת 10 הנחזית מדברת בטלפון בשיחת וודיאו. הנאשם התמקד במהלך הצילום בישבנה ובאיבר מינה של הקטינה.
יא. 12 סרטונים של קטינה כבת 5 לבושה בבגד ים שלם ומשחקת במזרקה לצד קטינות נוספות. הנאשם התמקד במהלך הצילום בישבנה.
יב. 4 סרטונים שבהם נחזית קטינה כבת 6 לבושה בבגד ים שלם, כאשר היא שוטפת את גופה בברזיה ציבורית בחוף הים.

כמו כן, הנאשם גלש ב"רשת האפלה" (דארק נט) בפורומים ייעודיים שמטרתם הפצת תכנים פדופילים. במהלך התכתבות פרטית שקיים עם אחד המשתתפים בפורום, שלח הנאשם תמונות וסרטונים של קטינות שצילם במרחב הציבורי בעצמו, וזאת באמצעות הודעות מוצפנות. התמונות והסרטונים ששלח פורסמו בפורום כך שאלפי משתתפיו יכלו לצפות בהם. עוד עולה מכתב האישום כי בשתי הזדמנויות שונות הנאשם צילם את בנו הבכור (כבן 8) בעירום חלקי ובתנוחה מינית.

ביום 20.2.2023 הנאשם נעצר לחקירה ע"י "המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת", יחידה 105 של להב 433. בחקירתו במשטרה הודה הנאשם כי החזיק וצרך תכנים פדופיליים לצורך סיפוקו המיני. הוא הודה שהוריד את התכנים מהרשת האפלה מפורומים ייעודיים לתכנים פדופיליים. כמו כן, הודה הנאשם שצילם קטינות ישראליות במרחב הציבורי, לרבות חוף ים, גני משחקים ובתי ספר, לצורך סיפוקו המיני. הנאשם הודה שבחלק מהצילומים נראות גם קטינות בעירום וציין כי צילם מתוך תקווה שהקטינות בצילומים יתפשטו או לכל הפחות ייחשפו תחתוניהם.

חומרים אסורים. אילוסטרציה

חומרים אסורים. אילוסטרציה

נוסף על כך, המשיב הודה שכאשר צילם התמקד באיבריהן המוצנעים של הקטינות לצורך סיפוקו המיני. באשר לפרסום צילומי הקטינות ברשת ה"דארקנט", המשיב הכחיש שעשה כן ולאחר מכן בחר לשמור על זכות השתיקה.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה וכן שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה בידי אחראי, פרסום תועבה ובו דמותו של קטין, החזקת פרסום תועבה ובו דמותו של קטין, מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14 וכן מעשה מגונה באדם ללא הסכמתו, הטרדה מינית ופגיעה בפרטיות.

מעצר חשוד. צילום: דוברות המשטרה

מעצר חשוד. צילום: דוברות המשטרה

בתחיהל כשהוא נעצר נתפס רק מעט חומר אסור, אך לאחר מכן, במהלך חיפוש שנערך בביתה של אמו הקשישה, הנאשם תפס סכין מטבח ואיים בהתאבדות, תוך שהוא מציין כי השוטרים ימצאו בבית אימו מחשב ובו חומרים פדופיליים שהוא אינו מעוניין שהשוטרים ייחשפו אליהם. בהמשך לכך, בוצע חיפוש גם ברכבו של האיש, אשר במהלכו נמצאו מתחת לכיסא הנוסע מחשב נייד, מצלמה מסוג "ניקון" P1000 ,כרטיסי זיכרון למצלמה ואמצעי מדיה נוספים. לאחר שאותרו הממצאים הנ"ל המשיב אמר לשוטרים: "זהו, זה נגמר, תפסתם הכל" וכן "אתם טובים במה שאתם עושים".

במקביל הגישה מחלקת הסייבר בקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים נגדו, במסגרתה נטען בין היתר כי הנאשם "ניצל לרעה את מאפייניה של הרשת האפלה ודפדפן תור בפרט במיומנות ובשיטתיות, וזאת לצורך הסוואת זהותו האמתית ומתוך הבנה כי כל זמן שהוא פועל באמצעות דפדפן תור יהיה קשה להתחקות אחר פעילותו גם בדיעבד….כמו כן, המשיב דאג להסתיר את מעשיו ממשפחתו בכך ששמר את המחשב והתקני הזיכרון ששימשו אותו לצורך שמירת התכנים ואיסופם ברכבו ולא בביתו, ואת חלקם שמר במחשב בבית אמו הקשישה".

שמו של הנאשם אסור בפרסום.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר