אדי שמואל. צילום: דובר צה"ל
אדי שמואל. צילום: דובר צה"ל

"הפך אותה לכלי לסיפוק צרכיו המיניים": סגן אלוף במיל' מאשקלון נאשם בעבירות מין בבת 13

סא"ל במיל' אדי שמואל, מואשם כי תקף מינית ילדה בת 13 איתה יש לו היכרות מוקדמת ועשה זאת בביתה ובחדרה של הקטינה. סנגוריו מסרו כי הוא מכחיש את החשדות נגדו

פורסם בתאריך: 15.3.23 19:43

     

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לאחרונה כתב אישום כנגד סא"ל במיל' אדי שמואל (44) בגין ביצוע מספר רב של עבירות מין חמורות בקטינה שיש לו היכרות מוקדמת איתה.

שמואל, תושב אשקלון במשך שנים ארוכות, התגורר כאן ואף הקים כאן משפחה ולפני כמה שנים עבר להתגורר בגפו בקיבוץ בעוטף עזה, סמוך לעיר. בסוף השנה שעברה הוא השתחרר מצה"ל בדרגת סגן אלוף לאחר שירות של 26 שנה, כאשר בתפקידו האחרון כיהן כמפקד מרה"ס מרכז בחיל הלוגיסטיקה. מעצרו בחשד לעבירות החמורות התרחש זמן קצר לאחר מכן, עם תחילת השנה.

אדי שמואל. צילום: דובר צה"ל

אדי שמואל. צילום: דובר צה"ל

כתב האישום שהגישה עורכת הדין ענבר אליאב–ריגר מלמד על התנהלותו המסוכנת של שמואל שביצע עבירות מין חמורות בקטינה, שוב ושוב לאורך תקופה של כחצי שנה, כשהייתה כבת 13. חלק מהעבירות בוצעו בתוך ביתה ובתוך חדרה, המקום שהיה אמור לשמש לה כמסגרת הבטוחה להתפתחות ולגדילה.

"התקופה בה ביצע שמואל את המעשים בקטינה, גילה באותה עת, תדירות ביצוע העבירות וחומרתן והעובדה שהוא ניצל את היותה של הקטינה זמינה לו על מנת לבצע בה את מעשיו – מלמדים שהוא אינו יכול לשלוט בדחפיו ומעשיו וכי אינו חס על הקטינה אותה הפך כלי לסיפוק צרכיו המיניים", נמסר.

בתגובה לתקשורת שנמסרה בעקבות הגשת כתב האישום נגדו, מסרו עו"ד ימימה אברמוביץ ועו"ד תומר נווה המייצגים את שמואל כי הוא מכחיש את הטענות נגדו, ובעקבות צו איסור הפרסום הגורף לא יוכלו להגיב מעבר לכך.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר