מעצרו של החשוד. צילום: דוברות המשטרה
מעצרו של החשוד. צילום: דוברות המשטרה

מנהל מתחם קורונה באשקלון ניסה לרכוש נשק מחיילים שבאו להיבדק

האיש נעצר היום במסגרת פעילות עוקץ משטרתית סמויה שביצע סוכן סמוי והובילה להפללתו בחשד לעבירות של סחר בנשקים, אמצעי לחימה וסמים מסוכנים

פורסם בתאריך: 15.2.23 20:00

     

היחידה המרכזית של מרחב לכיש, פתחה לפני מספר שבועות בחקירה סמויה נגד מנהל מתחם לבדיקות קורונה באשקלון, זאת לאחר שעלה נגדו החשד כי הוא מנסה לרכוש בדרכים שונות נשקים, חלקי נשק, אמצעי לחימה וסמים, ובהקשר זה אף נהג לפנות לחיילים במדים שהגיעו להיבדק במתחם.

כחלק מהחקירה הסמויה נגד החשוד, רקמו ימ"ר לכיש בשיתוף עם יחידת מתפ"א, פעילות עוקץ, שבמהלכה הופעל סוכן (שוטר) סמוי שהוכשר ולווה באופן צמוד ע"י מפעילי הסוכנים בימ"ר, כאשר המטרה המרכזית שהוגדרה הנה לרכוש את אמונו של החשוד על מנת שיבצע באופן גלוי עסקאות של סחר בחלקי נשק, אמל"ח וסמים.

רימונים שנתפסו אצל החשוד. צילום: דוברות המשטרה

רימונים שנתפסו אצל החשוד. צילום: דוברות המשטרה

במהלך תקופת פעילותו של הסוכן, בוצעו עם החשוד מספר עסקאות שבמהלכן סחר וסיפק לסוכן המשטרתי מעל 2 ק"ג סמים מסוכנים מסוג מריחואנה וחשיש, חלקי נשק ואמל"ח.

בנוסף, החשוד דרש לפי החשד מהסוכן, שיספק לו רימוני רסס, חלקי נשקים ואמצעי לחימה נפיצים, תמורת אלפי שקלים אותם יעביר לידיו. "הוא ביקש לקנות ממני חלקי נשק ותחמושת בתמורה לכסף או סמים", סיפר הסוכן, "במהלך התקופה קניתי ממנו סמים מסוג חשיש, מריחואנה בכמויות גדולה בתמורה לכסף ופרטי אמל"ח שונים. לציין של פי בקשתו מכרתי לו רימוני רסס, כדורים של M16 וחלקי נשק צה"לי".

צפו בתיעוד המעצר של החשוד ובדברי הסוכן:

היום במהלך עסקת אמל"ח שביצע הסוכן עם החשוד, בה לקחו חלק שוטרי ימ"ר לכיש, מתפ"א, יחידת הכלבנים ויחידות מחוזיות, עברה חקירת המשטרה לשלב הגלוי, והחשוד נעצר מיד לאחר שרכש פריטי אמל"ח נפיצים תמורת אלפי שקלים.

מעצרו של החשוד. צילום: דוברות המשטרה

מעצרו של החשוד. צילום: דוברות המשטרה

בחיפוש שערכו השוטרים בביתו של החשוד שבעיר רהט, נתפסו שלושה רימוני רסס, חלקי נשק ואלפי שקלים בכסף מזומן. עם סיום חקירת החשוד במשרדי הימ"ר, הוא יובא בפני בית משפט השלום בבקשה להאריך את מעצרו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר