דרור דמרי

הסכין הוחבאה בכיסא הגלגלים: העבריין דרור דמרי נעצר בחשד לדקירה

דמרי נעצר בזירת אירוע בה התבצעה דקירה. הסכין אותרה בכיסא הגלגלים בו הוא נעזר, אך הוא טען "החבאתי אותה כדי להציל את הקורבן". החוקרים לא השתכנעו. מעצרו הוארך

פורסם בתאריך: 4.2.23 22:05

     

ביום חמישי השבוע נדקר אדם בן 38 בתוך עסק ברחוב אבא אחימאיר באשקלון במתחם פוארטה דל סול. הפצוע בפונה במצב בינוני למרכז הרפואי ברזילי.

שוטרים שהגיעו למקום, איתרו בזירה את העבריין האשקלוני דרור דמרי, כאשר הסכין באמצעותה בוצעה הדקירה הייתה בכיסא הגלגלים עליו הוא יושב.

זירת האירוע. צילום: דוברות איחוד הצלה

דמרי כזכור, נפצע קשה לפני כ-9 שנים כאשר מטען חבלה שהוטמן ברכבו התפוצץ והוא איבד את שתי רגליו ומאז הוא נעזר בכיסא גלגלים.

השוטרים עצרו את דמרי להמשך חקירה בתחנת אשקלון, שם הוא שמר על זכות השתיקה בחלק מהחקירה ובחלקה האחר הוא מסר גירסה.

אתמול, הובא דמרי לבית המשפט לדיון בהארכת מעצר ושם טען נגד תנאי מעצרו שאינם מותאמים לאדם במצבו ובית המשפט דרש משירות בתי הסוהר להקפיד ולהעניק לו את התנאים המותאים עבורו.

דמרי החשוד בדקירה, החזקת סכין ושיבוש מהלכי חקירה טען בבית המשפט: "הסכין אני החבאתי אותה כדי להציל את הקורבן ואני היחיד שעזרתי לו ופתאום הפכו את כל הצלחת עליי ולא עצרו את החשוד".

דרור דמרי

לדבריו, אדם אחר שנחקר בתיק הוא זה שדקר את הקורבן. "דיברתי עם המשיב, ויש היכרות בינו לבין הקורבן, והוא אומר שאחר הוא זה שדקר את אותו קורבן, והוא בסה"כ רצה לסייע ולקח את הסכין והחביא אותה כדי שלא ימשיכו וידקרו אותו", אמר סנגורו.

אלא שהשופט צבי פורר שצפה בסרטון המתעד את האירוע, כתב החלטתו כי "מתוך צפייה בסרטון וכן מתוך ראיות נוספות בתיק החקירה, החשד בעניינו של המשיב מבוסס ביותר ומקים עימו עילת מסוכנות ברמה גבוהה אשר אינה מאפשרת שקילת שחרורו בשלב זה של החקירה".

השופט הורה על הארכת מעצרו בארבעה ימים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר