לבוש עם סממני משטרה. צילום: דוברות המשטרה
לבוש עם סממני משטרה. צילום: דוברות המשטרה

עם מטען חבלה ומדי שוטרים: שני עבריינים מאשקלון המזוהים עם דומרני נעצרו

מטען חבלה, ציוד להרכבת מטענים ובו מערכות הפעלה אלחוטיות וביגוד עם סממני משטרה - נתפסו אתמול במסגרת חקירה שמנהלת היחידה המרכזית בלכיש נגד שני עבריינים שנעצרו בחשד לגביית דמי חסות וסחיטה באיומים של בעלי עסקים

פורסם בתאריך: 19.1.23 10:41

     

מזה מספר שבועות, מתנהלת חקירה סמויה ביחידה המרכזית של מרחב לכיש וזאת בחשד לגביית דמי חסות תוך סחיטה באיומים של בעלי עסקים באזור לכיש והמרכז.

במסגרת החקירה הסמויה, חשפו חוקרי הימ"ר את זהותם של שני תושבי אשקלון בשנות ה-30 לחייהם שלפי החשד משתייכים לארגון הפשיעה של שלום דומרני, כמי שפועלים במשך תקופה ארוכה והטילו מורא בקרב בעלי עסקים, תוך איומים לפגוע בעסקיהם אם לא יענו לדרישתם ויעבירו לידיהם מדי חודש אלפי שקלים.

אתמול, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, עצרו חוקרי המשטרה את שני החשודים בעיר אשקלון, ולאחר חיפוש ברכבו ובביתו של אחד מהם, נתפסו מטען חבלה מאולתר, מערכת הפעלה אלחוטית, אמצעים ובהם כדוריות רסס להרכבת מטעני חבלה, אקדח (דמה), ביגוד עם סממני משטרה ואביזרים נוספים ששימוש בהם יכול לייצר מצג של איש כוחות ביטחון.

מטען החבלה. צילום: דוברות המשטרה

מטען החבלה. צילום: דוברות המשטרה

שלט להפעלה מרחוק של מטען חבלה. צילום: דוברות המשטרה

שלט להפעלה מרחוק של מטען חבלה. צילום: דוברות המשטרה

המטען שנתפס נוטרל על ידי חבלני המשטרה והועבר למעבדות המשטרה להמשך חקירה.

שני החשודים נחקרו כאמור ביחידה המרכזית בלכיש בחשד לעבירות המיוחסות להם, והבוקר הם יובאו בפני בימ"ש השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרם.

במשטרה אומרים כי המעצר בוצע "כחלק ממאבקו המתמשך של מרחב לכיש בעבירות הפשיעה האלימה והחמורה, והמאמץ לסכל ולמנוע פגיעה בחיי אדם ובשגרת חייו של הציבור הנורמטיבי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר