מעצר חשוד. צילום ארכיון: דוברות המשטרה
מעצר חשוד. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

איימו עם שמו של דומרני: חברי ארגון פשיעה יואשמו שניסו לסחוט בעל עסק מאשקלון

השלושה שעברו מצפון הארץ לאשקלון ומזוהים עם ארגון הפשיעה של מיכאל מור, חשודים בסחיטה באיומים של מאות אלפי שקלים וזאת על רקע סכסוך כספי תוך שהם עושים שימוש בשמו של שלום דומרני

פורסם בתאריך: 5.1.23 14:15

     

היחידה המרכזית של מרחב לכיש במחוז הדרומי, חקרה לאורך מספר שבועות באופן סמוי, חשד לעבירות של סחיטה באיומים שבוצעו נגד אב ובנו תושבי הדרום, על ידי שלושה חשודים המשתייכים לארגון הפשיעה של העבריין מיכאל מור. השלושה שהם במקור מצפון הארץ, עברו להתגורר פה באשקלון, במסגרת קואליציית ארגוני הפשיעה עם ראש ארגון הפשיעה, שלום דומרני.

השתמשו בשמו. שלום דומרני. צילום: מוטי קמחי

מחקירת המשטרה, עלה החשד שהרקע לסחיטה הנו סכסוך כספי אזרחי של משפחת הקורבן, על רקע עסקת נדל"ן שקיים האב. שלושת החשודים, ניסו לסחוט את האב ואת בנו, בעל עסק בעיר, באמצעות מספר מפגשים ושיחות שהם קיימו עמם. הם דרשו מהם באיומים מאות אלפי ש"ח, תוך שהם עושים שימוש בשמו של דומרני.

עם מעבר החקירה לשלב הגלוי בתאריך ה-18.12.22, פשטו שוטרי ימ"ר לכיש על בתיהם של החשודים, בשנות ה-20-30 לחייהם, והם נעצרו כאמור לחקירה בחשד לסחיטה באיומים וקשירת קשר לפשע.

מעצרם הוארך מעת לעת והם אך ניסו לערער על כך לבית המשפט המחוזי. היום במסגרת דיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום באשקלון, הוגשה נגדם הצהרת תובע של הפרקליטות בדבר הכוונה להגיש נגדם כתבי אישום בימים הקרובים, ומעצרם הוארך.

פקד נאור זדה, קצין התשאול בימ"ר לכיש: "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה עבירות של סחיטה באיומים, ופועלת על מנת לגדוע אותן כבר בתחילתן תוך שימוש בכלל הכלים והאמצעים העומדים לרשותה, ולצורך כך נדרש שיתוף הפעולה עם האזרחים. זוהי דוגמא נוספת לכך שקורבן לסחיטה באיומים משתף את חוקרי המשטרה במצוקותיו, ואלו פועלים באופן נחוש על מנת לאסוף את מכלול הראיות הנדרש, לעצור את החשודים ולהביאם לדין, ובכך להגן על הקורבן מפני החשודים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר