חלק מהסמים והציוד שנתפסו בפעילות. צילום: דוברות המשטרה
חלק מהסמים והציוד שנתפסו בפעילות. צילום: דוברות המשטרה

תושב אשקלון נעצר בחשד שסחר בסמים בחניון של הבניין בו הוא מתגורר

פעילות יזומה של בלשי המשטרה באשקלון, הובילה בסוף השבוע למעצר של חשוד בסחר בסמים בחניון תת קרקעי. בחיפוש בחניון נמצאו 7 זולות ובהם סמים. סנגורו של החשוד טען כי המשטרה ביצעה חיפוש ללא צו ברכבים בחניון

פורסם בתאריך: 4.12.22 12:27

     

בלשי משטרת אשקלון ערכו ביום חמישי האחרון פעילות מבצעית נגד חשוד בסחר והפצת סמים מסוכנים בעיר לכל דורש. במהלך הפעילות נצפה החשוד בחניית רכבים תת קרקעית, בבניין בו הוא מתגורר, כשהוא בסמוך לרכב, לפי החשד בזמן במנסה לבצע עסקת סחר.

בשלב זה ניתן האות לבלשי המשטרה, שעצרו את החשוד והוא נראה משליך דבר מה מידיו, שהתברר כחומר החשוד כסם. בחיפוש בחניון התת קרקעי נתפסו סמים מסוגים שונים בהם, 'קריסטל', 'חשיש', 'דוסה', 'אקסטזי' ו'הרואין' כשהם מפוזרים בזולות ברחבי החניון.

הבלשים ערכו חיפוש בשלושה כלי רכב בחניון, אך רק באחד מהם נמצאו סמים. כמו כן נתפסו על החשוד עצמו 4,750 ש"ח ומכשירי סלולר.

החשוד נעצר נחקר בחשד לסחר והחזקה של סמים מסוכנים  ולאחר מכן הוא הובא להארכת מעצר בבית המשפט, שם טען סנגורו עו"ד אילן רונן, כי הכסף המזומן שנתפס עליו זה בגלל שיש לו עסק עצמאי. אך נציג המשטרה טען כי האיש אמור להיות במעצר בית מלא ולא לעבוד.

מעצר חשוד. צילום: דוברות השטרה

מעצר חשוד. צילום ארכיון: דוברות השטרה

הסנגור גם מחה על כך שהמשטרה עשתה חיפוש בשלושה רכבים בחניון ללא צו מבית המשפט. כמו כן, טען הסנגור כי הרכב שבו נתפסו הסמים אינו הרכב של החשוד.

המשטרה דרשה להאריך את מעצרו של החשוד בשישה ימים, השופטת דורית בונדה, כתבה בהחלטתה כי ישנו חשד סביר כי החשדו ביצע את המיוחס לו והאריכה את מעצרו בחמישה ימים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר