בעיגול: הפגישה של שלמה וקשוט בתחנת הדלק
בעיגול: הפגישה של שלמה וקשוט בתחנת הדלק

המשטרה עצרה את האיש שנפגש עם בני שלמה בזמן החיסול – עבריין מרמלה

המשטרה חושדת כי העבריין, בן 29 מרמלה, קבע את הפגישה עם בני שלמה בתחנת הדלק וזאת בתיאום עם המתנקשים שהגיעו לחסלו - מה שנקרא בעגה העבריינית "כיפה אדומה". הוא מכחיש את החשדות נגדו

פורסם בתאריך: 14.10.22 14:18

     

למעלה משבוע לאחר רצח העבריין הבכיר, בני שלמה, עצרה היחידה המרכזית (ימ"ר) של מרחב לכיש את האיש שקבע את הפגישה עם שלמה בתחנת הדלק.

על פי חשד המשטרה הפגישה הזאת הייתה חלק ממה שמכונה "כיפה אדומה", פגישה שהביאה את שלמה לתחנת הדלק בה הוא סיים את חייו ביריות של מתנקשים.

בסרטון מזירת הרצח רואים את קשוט, לבוש בחולצה לבנה, בזמן הפגישה עם שלמה, רגע לפני הגעת המתנקשים. צפו בתיעוד:

העבריין שנעצר הוא מוחמד קשוט, בן 29 מרמלה, אסיר לשעבר שישב בכלא על עבירות סמים שהמשטרה טענה כי נעשו במסגרת פעילותו של קשוט בארגון הפשיעה של ג'רושי. על פי חשד המשטרה, קשוט היה מעורב מראש בתכנון הרצח של בני שלמה וקבע איתו את הפגישה תוך תיאום מול המתנקשים.

בחקירתו, הודה קשוט כי היה במקום בזמן הפגישה וכי נפגש עם בני שלמה, דבר שהוא אינו חריג, אך הכחיש מכל וכל כי היה חלק מקנוניה לחיסולו של בני שלמה.

הוא הובא היום להארכת מעצר בבית המשפט כשהוא חשוד בעבירות של קשירת קשר לביצוע פשע ורצח לאחר תכנון.

סנגורו, עו"ד שרון וקנין, טען בבית המשפט כי מרשו מודה שהוא בן משפחה של החשודים ברצח, אך מדובר במשפחה ענקית בת 4,000 נפשות. "זה לא סוד שהוא היה בזירה", אמר וקנין, "גם הוא היה חלק מהקורבן באירוע הזה, אז מה עוזר להם שיש איזה שהיא ראיה שממקמת אותו בזירה? גם שאלו אותו, זה לא משהו חריג שהוא נפגש עם המנוח, זה לא משהו יוצא דופן שהוא נפגש עם המנוח… כל התיאוריה שהם בנו וזה תאוריה, זה לא סוד שהוא כיפה אדומה, זה לא נכון וזה לא קיים".

בעיגול: הפגישה של שלמה וקשוט בתחנת הדלק

השופטת עדי אייזדורפר כתבה בהחלטתה כי "מעיון בחומר החקירה עולה כי קיים חשד סביר הקושר את המשיב לביצוע החשדות המיוחסות לו… העובדה שהמשיב איננו מכחיש את עובדת הימצאותו בזירת האירוע איננה מאיינת את החשד הסביר כפי שהוא עולה מהמסמכים". לאור זאת האריכה את מעצרו בחמישה ימים.

לאחר הדיון אמר עו"ד שרון וקנין כי קשוט הוא חבר של בני שלמה מזה 12 שנה ומדובר בפגישה רגילה לחלוטין.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר