רגע הגניבה והבריחה. מתוך מצלמות האבטחה
רגע הגניבה והבריחה. מתוך מצלמות האבטחה

לאור יום באשקלון: גנב טלפון סלולרי מאדם זקן ונמלט. צפו בתיעוד

מכשירו הסלולרי של אדם מבוגר מאשקלון נגנב ממנו באלימות. שוטרי אשקלון לכדו את הגנב והשיבו את המכשיר לבעליו. צפו בתיעוד הגניבה

פורסם בתאריך: 12.9.22 18:00

     

זה קרה לאור יום בשכונת ברנע באשקלון – תושב אשקלון בן 71 ורעייתו, יצאו לבית המרקחת ברחוב רוטשילד על מנת לרכוש תרופות שלהן הם זקוקים.

מה שהם לא ידעו שסמוך אליהם עומד אדם שמתכוון לנצל את חולשתם, כך על פי כתב האישום שהגישה חטיבת התביעות של מרחב לכיש, כנגד מאור בוחניק, בן 26 מאשקלון.

בוחניק עצמו לא רכש דבר בבית המרקחת, יצא משם ועמד ליד המעלית. כאשר בני הזוג המבוגרים יצאו מבית המרקחת, הם הגיעו למעלית ובוחניק שאל את האישה "מה השעה?", היא השיבה לו והם נכנסו למעלית.

כאשר המעלית הגיעה לקומה התחתונה, יצאו הזוג מהמעלית, כאשר האיש המבוגר נשא על גבו תיק ובו היה הטלפון הסלולרי שלו.

בוחניק שיצא אחריהם מהמעלית, הלך מאחורי הגבר ואז בזריזות הוא דחף אותו, הכניס את ידו לתוך התיק שלף ממנו את הטלפון הסלולרי והחל להימלט מהזירה.

האיש המבוגר החל לרוץ אחריו, על מנת להשיב את הטלפון שלו, אך בוחניק נכנס מיד לרכב של חבר שלו והם נסעו מהמקום.

"הנאשם עקב אחר הזוג לאחר שסימן אותם כ'טרף קל' ככל הנראה לאור גילם, ופשוט חיכה לשעת כושר כאשר יהיו ברחוב במקום שיאפשר לו בריחה מהזירה", אמר מפקח יוסי מזרחי, קצין הפשעים בתחנת אשקלון, "מיד עם קבלת הדיווח, הפעלנו את כל הכלים שעומדים לרשותנו כולל מודיעין, והצלחנו במהרה לאתר את זהות הנאשם והגענו אל ביתו, שם הצלחנו לאתר את המכשיר הנייד ולעצור אותו. המכשיר הנייד כיום הנו פריט שיקר לכולנו במובן הרוחני, שכן שם מאוחסנים התמונות, הסרטונים וכל הזכרונות שאנחנו צוברים עם הזמן, לכן חשוב היה לנו לוודא ולהגיע למכשיר במהירות ולבסוף להשיב אותו לידיו בעליו".

האיש המבוגר זומן לפני כשבוע למפקד תחנת אשקלון, סגן ניצב מאיר חכמון, שהשיב לו חזרה את הטלפון הסלולרי שלו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר