בני שלמה. צילום ארכיון
בני שלמה. צילום ארכיון

"למנוע פגיעה באנשים": ראש ארגון הפשיעה בני שלמה הורחק מכל אזור הדרום

ראש ארגון הפשיעה ממושב חלץ נעצר כשלושה שבועות לאחר הרצח של המאבטח שלו, כאשר ברקע ישנה פגישה שלו עם בני המשפחה של הנרצח וחשד כי הוא מתכנן נקמה. "עצם הפגישה לא מעלה שום עבירה", אמרה עורכת הדין שלו

פורסם בתאריך: 24.7.22 12:35

     

אתמול בצהריים, בשעה 17:00 התדפקו שוטרי יס"מ לכיש על ביתו של ראש ארגון הפשיעה, בני שלמה, במושב חלץ. הם הודיעו לו כי הוא חשוד בעבירות פליליות ועליו להתלוות אליהם.

שלמה הובא לתחנת המשטרה בשדרות שם נחקר בחשד לעבירה של קשירת קשר לביצוע פשע.

הרקע לחשד נגדו, הוא האירוע שהתרחש לפני כשלושה שבועות, בו נרצח אחד מאנשי האבטחה שלו, מאג'ד אל אסד, מחוץ לביתו של שלמה. שלמה, השתתף בהלוויה של מאג'ד, אך על פי החשד, הוא תכנן נקמה בעקבות האירוע הזה.

מאג'ד אל אסד

מאג'ד אל אסד

בחקירתו במשטרה הוא נשאל על אירוע הרצח ואף נשאל בנוגע למפגש שלו עם בני משפחה של מאג'ד. שלמה שמר על זכות השתיקה בחקירתו.

במשטרה החליטו להרחיק את שלמה מאזור הדרום, ואמש ביקשו מבית המשפט לאשר הרחקה שלו למשך 60 ימים מהאזור שבין גדרה לאילת וכן תנאים מגבילים נוספים. "ההרחקה הממושכת נדרשת לאור חומרי החקירה המצויים בתיק… יש צורך של ממש בהרחקתו של המשיב", אמר עו"ד ערן צמיר נציג המשטרה בדיון ובהמשך הוסיף כי "נכון וצריך בשלב הזה לנקוט בצעדים האלה כדי למנוע פגיעה באנשים".

שלמה התנגד להרחקה הזאת בבית המשפט והסנגורית שלו, עו"ד נעמה אלחדד תהתה על הצורך בהרחקה: "מדובר בחקירה קרצה ולקונית שלא מעלה קצה קיצו של חשד סביר… עצם הפגישה לא מעלה שום עבירה. אותו מפגש, אם היה או לא היה, לא יכול להצביע על קשר פלילי או חשד לביצוע עבירה כלשהי".

השופט כתב בהחלטתו כי חומר החקירה מעלה חשד סביר ראשוני ששלמה עבר את העבירה המיוחסת לו, "האיזון מחייב את ההרחקה מצד המסוכנות המובהקת… באיזון זה, שקלתי מצד אחד את הפגיעה היחסית בחירותו של חשוד, ומנגד את תנאי השחרור לרבות ההרחקה וסבור אני כי יש מקום לקצר את תקופת ההרחקה אך ליתן זמן מספיק כדי קידומה של החקירה בפרק זמן זה תוך שמירת תכלית ההרחקה לתקופה סבירה ומספקת".

צפו בתגובת עו"ד נעמה אלחדד שייצגה את בני שלמה בדיון:

לבסוף החליט השופט כי שלמה יורחק ל-30 ימים מאזור הדרום, בנוסף נדרשה ערבות צד ג' בגובה 50 אלף ש"ח וכן הפקדה של 10 אלף ש"ח.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר