גיימר. צילום: Freepik.com

מזעזע בפורטנייט: נער מאשקלון נאשם כי סחט אדם עם צרכים מיוחדים וגרם לו לפצוע את עצמו

בנוסף הוא נאשם כי הוציא במרמה 2,000 ש"ח מילד בן 12 שרצה לקנות משתמש בפורטנייט. הוא נאשם בהתעללות בחסר ישע ובעבירות מין

פורסם בתאריך: 14.6.22 14:28

     

פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית משפט המחוזי לנוער בבאר שבע כתב אישום כנגד הנאשם, בן 17, תושב אשקלון, המייחס לו ביצוע עבירות מין, סחיטה באיומים, התעללות בחסר ישע כלפי אדם עם צרכים מיוחדים, וכן עבירות של קבלת דבר במרמה, ניסיון לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות וניסיון לגניבה בידי מורשה כלפי קטין בן 12 ואמו.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד אירה ויימן קריקון, הנער הנאשם הכיר את המתלוננים, קטין בן 12 ובגיר עם צרכים מיוחדים בן 22, דרך המשחק המקוון "פורטנייט".

פורטנייט. צילום: Freepik.com

פורטנייט. צילום: Freepik.com

הנער קיבל מהמתלונן הבגיר את "המשתמש" שלו במשחק וכאשר המתלונן ביקש להחזירו, איים עליו הנער ודרש ממנו לפגוע בעצמו בדרכים שונות, לרבות בקשה לפצוע את עצמו, לצלם את גופו, ועוד, זאת על מנת לקבל את "המשתמש" בחזרה. עקב חששו מהנער, פצע המתלונן את עצמו באמצעות סכין, צילם את עצמו ושלח את התיעוד לנער.

בנוסף לכך, ניהל הנער ערוץ באתר "יוטיוב" בשם BIGGIE BO, בו הציע למכירה "משתמשים" ב"פורטנייט" והזמין את הצופים של הערוץ לפנות אליו באמצעות "וואטסאפ". הקטין בן ה-12 נחשף לערוץ בעקבות המשחק מול הנאשם ב"פורטנייט", יצר עמו קשר באמצעות ה"וואטסאפ" וביקש לרכוש "משתמש".

הנער הבטיח להעביר לו "משתמש" בתמורה ל-300 ש"ח, אך בדרך של מרמה גרם לקטין להעביר לו קוד למשיכה של 2,000 ש"ח ואת פרטי חשבון של אמו. הנער הצליח למשוך 2,000 ש"ח מחשבונה של אמו של הקטין וניסה למשוך 48,000 ש"ח נוספים, אך בשל פעולתה של האם, שיצרה קשר עם הבנק וביטלה את ההעברה – לא הצליח לעשות כן.

ערוץ היוטיוב של הנאשם

ערוץ היוטיוב של הנאשם

הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנער עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר