גן ילדים. צילום: זאב שטרן
גן ילדים. צילום אילוסטרציה: זאב שטרן

פעוטון באשקלון: גננת מואשמת כי לא השגיחה והפעוט טיפס לחלון

כתב אישום הוגש נגד גננת בפעוטון באשקלון שהותירה את הפעוטות ללא השגחה ואחד מהם טיפס לחלון ונתקע בסורגים עד שאדם זר הבחין בכך וחילץ אותו

פורסם בתאריך: 4.2.22 12:06

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית משפט השלום באשקלון, כתב אישום נגד גננת מגן "קשת" באשקלון בעבירה של השארת ילד ללא השגחה.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד טל אדיר כהן, הגננת בגן הייתה אחראית על כ-20 פעוטות בגילאי שנתיים עד שלוש שנים, בגן הפרטי שהוא בן שתי קומות. בשעות הצהריים ישנים הפעוטות בחדר שינה הממוקם בקומה השנייה של גן כאשר כל פעוט ישן במיטה נפרדת.

תינוק ישן. צילום אילוסטרציה: מוטי מילרוד

תינוק ישן. צילום אילוסטרציה: מוטי מילרוד

באחד הימים, בשעת צהריים, הפעוטות ישנו בחדר השינה שבקומה השנייה וזאת ללא השגחה. אחד מהם התעורר משנתו במיטתו, נעמד במיטה, טיפס על סורגי המיטה ועבר למיטת הפעוט הסמוכה, המשיך וטיפס על סורגי מיטה זו ועבר למיטת הפעוט הסמוכה, המשיך ועבר באופן דומה למיטה נוספת, עד אשר הגיע למיטה הנמצאת בסמוך לחלון חדר השינה.

הפעוט הושיט את ידו, פתח את החלון, טיפס מהמיטה, עלה על החלון, הוציא את גופו מחוץ לאדן החלון עד אשר הגיע לסורגי החלון, שם נתקע פלג גופו העליון בסורגי החלון כאשר רגליו שמוטות באוויר מבעד לסורגים.

"כל אותה עת, השאירה הנאשמת את הקטין ואת שאר הפעוטות בחדר השינה לבדם, ללא השגחה ראויה, שעה שהיא שהתה בקומה הראשונה של הגן", נכתב בכתב האישום.

אדם זר, שעבד במבנה הממוקם מול הגן, הבחין בפעוט כשגופו תקוע בין סורגי החלון שבקומה השנייה, נכנס בריצה אל הגן והודיע לגננת על המתרחש, עלה במהירות לחדר השינה, חילץ את הקטין המפוחד אשר בכה והוריד אותו מהחלון.

"הנאשמת במעשיה כמתואר בעובדות לעיל, השאירה ילד שטרם מלאו לו שש שנים בלא השגחה ראויה, ובכך סיכנה את חיי הילד ועלולה הייתה לפגוע פגיעה ממשית בשלומו או בבריאותו", נכתב בכתב האישום.

משפטה צפוי להתחיל בקרוב.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר