אולם בית משפט. צילום: דוברות הרשות השופטת
אולם בית משפט. צילום: דוברות הרשות השופטת

כבוד לעיר: שני עורכי דין מאשקלון נבחרו לכהן כשופטים בבתי המשפט

עו"ד שי שמואל ועו"ד שני כץ נבחרו לכהן כשופטים בבתי משפט השלום במחוז דרום, שניהם גדלו והתחנכו בעיר אשקלון

פורסם בתאריך: 1.2.22 17:24

     

הוועדה לבחירת שופטים התכנסה לפני מספר ימים ובחרה עשרות שופטים ועורכי דין שיכהנו בבתי המשפט ברחבי הארץ.

מתוך הרשימה ישנם שני עורכי דין מאשקלון שנבחרו לכהונה בבתי המשפט לענייני משפחה בדרום: עו"ד שי שמואל ועו"ד שני כץ.

עו"ד שמואל, בן 45, נשוי ואב לשלושה הוא עורך דין אזרחי שעוסק בעיקר בדיני משפחה. הוא גדל והתחנך במערכת החינוך העירונית בבתי הספר בית יחזקאל ביסודי וברונסון בתיכון. הוא שירת שירות צבאי מלא וכיום במילואים הוא נושא בדרגת ייצוג סרן ומשרת ביחידת הנפגעים של צה"ל.

עו"ד שי שמואל

עו"ד שי שמואל

בשנת 2005, סיים עו"ד שמואל את לימודיו לתואר ראשון במשפטים מהמכללה האקדמית למשפטים ברמת גן ואת ההתמחות המשפטית שלו עשה אצל השופט שאול שוחט בבית משפט השלום בתל אביב. מאז  שסיים את ההתמחות בשנת 2006, הוא בעלים של משרד עורכי דין באשקלון. "מדובר בבחירה ראוי של אדם ראוי ואני מאחל לו בהצלחה", אמר חברו עו"ד נתנאל מויאל.

עו"ד שני כץ, בת 41, נשואה ואם לשלושה, היא פרקליטה במחוז דרום (אזרחי) בפרקליטות המדינה. היא גדלה והתחנכה במערכת החינוך העירונית בבית הספר מקיף עירוני א' ושירתה שירות צבאי מלא במפקדת זרוע יבשה.

עו"ד שני כץ

עו"ד שני כץ

בשנת 2005 סיימה עו"ד כץ  תואר ראשון (בהצטיינות) במשפטים ומנהל עסקים באוניברסיטה העברית בירושלים ובשנת 2013 היא סיימה (בהצטיינות) תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון. בשנים 2005-2006 היא עשתה את ההתמחות המשפטית שלה במחוז דרום של פרקליטות המדינה. עם סיום ההתמחות שלה בשנת 2006 היא החלה לעבוד שם כפרקליטה מן המניין בדרגה של סגן בכיר א'. החל משנת 2012 היא מכהנת בתפקיד של מרכזת תחום מעמד אישי במחוז דרום כשבמקביל היא הייתה מרצה אורחת במכללת "ספיר" בקורסים שעסקו בעניינים אזרחיים ודיני משפחה.

כמו כן, החליטה הוועדה לבחירת שופטים כי שופטת השלום טל לחיאני-שהם, אף היא תושבת אשקלון תמונה לשופטת בבית משפט המחוזי בבאר שבע.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר