אישה בוכה. צילום אילוסטרציה: freepik.com
צילום אילוסטרציה: freepik.com

בזמן שהוא בעבודות שירות על תקיפת אשתו: תושב אשקלון נאשם כי היכה בראשה עם בקבוק זכוכית

בפעם הקודמת היה זה השופט חיים נחמיאס שהטיל על בעל שחנק את אשתו, עבודות שירות בלבד. כעבור מספר חודשים, הבעל נאשם שהיכה את אשתו באגרוף ופצע אותה כאשר היכה בראשה עם בקבוק זכוכית וכל זאת לעיני ילדיהם

פורסם בתאריך: 24.1.22 15:23

     

שלוחת התביעות המשטרתית במרחב לכיש, הגישה כתב אישום חמור נגד תושב אשקלון בן 29 שהיכה באלימות קשה את אשתו וגרם לאשפוזה בבית החולים. את הדברים הוא ביצע בזמן שהוא מרצה עבודות שירות שנגזרו עליו לאחר שתקף את אשתו.

על פי כתב האישום, ביום רביעי שעבר חזר הבעל לביתו כשהוא שיכור ובידו בקבוק עראק מזכוכית. הוא שאל את בנו בן בן ה-5 מדוע אינו מדבר איתו ואשתו השיבה לו "הוא לא מדבר איתך כי אתה שתוי". הבעל בתגובה המשיך להסתובב בבית ולשאול את הילדים שאלות כאשר הוא שתוי, כאמור. האישה שחששה מהתנהגות בעלה אספה את שלושת ילדיה הקטינים, אחד מהם תינוק ונכנסה עמם לחדר השינה, שאת הכניסה אליו חסמה עם מיטת התינוק.

הבקבוק שעמו היכה הבעל את האישה

הבקבוק שעמו היכה הבעל את האישה

הבעל פתח את הדלת בכוח והחל לתקוף את האישה לעיני ילדיה, כאשר היא מחזיקה בבנה התינוק. הוא חסם את פיה בעזרת ידו, והיכה בפניה במכת אגרוף. האישה זעקה לעזרה, ואז הבעל לקח את בקבוק העראק והיכה עמו בראשה. היא החלה לדמם מראשה וביקשה ממנו שייקח אותה לרופא, אך הוא סירב והורה לה להפסיק לצעוק שלא תבוא משטרה.

הבעל נמלט מהדירה שברחוב שפירא ולבית נכנסה שכנה שהעניקה לה טיפול ראשוני. האישה התקשרה למנהלת שלה בעבודה ועדכנה אותה באירוע והמנהלת הזמינה למקום משטרה.

שוטרי תחנת אשקלון שקיבלו את הדיווח אודות המקרה, תוך זמן קצר הגיעו למקום ופתחו בסריקות אחר הבעל שנמלט מהדירה, והוא אותר מסתתר בבניין סמוך.

הוא נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה באשקלון. בחקירתו אמר בהתחלה "אני עשיתי רק טוב, קניתי אוכל, הוצאתי כסף מהבנק. תקפתי אותה כי אני עושה הכל בשביל הילדים. אני עושה הכל בגללם ואני מאוכזב עכשיו". בהמשך הוא אמר כי אינו זוכר כיצד תקף אותה, "אני לא זוכר, זה אל היה בכוונה, זה לא היה מתוכנן… יכול להיות שזה התנגש בראש שלה והיא קיבלה מכה".

תחנת משטרת אשקלון. צילום: אלירם משה

תחנת משטרת אשקלון. צילום: אלירם משה

האישה נשלחה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי שם נתפר החתך שנפער בראשה.

חוקרי תחנת אשקלון שחקרו את הנאשם, גיבשו נגדו את חומר הראיות והביאו אותו בפני בימ"ש השלום בעיר שהאריך את מעצרו, ואתמול הוגש נגדו כתב אישום ובקשה להמשך מעצרו עד לתום ההליכים.

מה שמקומם במקרה הזה, זאת העובדה שהבעל כבר הורשע לפני מספר חודשים במעשים דומים אך נגזרו עליו רק עבודות שירות. זה היה בשעת בוקר כאשר היא ישנה במיטתה יחד עם בנה, אז בן שנה, והבעל אחז בצווארה בכוח עד שנגרמו לה סימני בצוואר ובנוסף הוא אף איים עליה כי יפגע בה והורה לה לא ללכת לעבודה. המקרה הזה קרה חודשיים אחרי שבית המשפט לא הרשיע אותו בעבירה של תקיפת בת הזוג והסתפק בהתחייבות שלו שלא לבצע שוב מעשים כאלה.

חבלה בצווארה של האישה

החבלה שנגרמה בצווארה של האישה

המדינה דרשה לגזור עליו מאסר בפועל וסנגורו דרש להסתפק בעבודות שירות בלבד בטענה כי אם הבעל ירצה מאסר בפועל אז האישה שנמצאת בהליכי גיור בישראל תגורש מן הארץ.

"מצד אחד אני יכול להבין את העובדה שיתכן ושליחתו של הנאשם לעונש מאסר בפועל תביא לגירושה של המתלוננת מן הארץ", כתב השופט חיים נחמיאס, "ואולם, הנאשם הוא האחרון שיכול לבוא ולטעון להקלה בעונשו במצב דברים זה… כבר פעם אחת כאמור בית המשפט התחשב עם הנאשם עד קצה גבול היכולת, ומה קרה חודשיים לאחר אותו אירוע? חזר לסורו בצורה חמורה יותר… בנסיבות העניין, גם הפעם לא אמצה עם הנאשם את מלוא חומרת הדין יחד עם זאת פטור ללא כלום אינני יכול. אגזור עליו את העונשים המינימליים המתחייבים בנסיבות העניין וכאשר לנגד עיניי גם המתלוננות וגם שני ילדיהם הקטינים המשותפים".

השופט חיים נחמיאס

השופט חיים נחמיאס

השופט נחמיאס גזר עליו עונש של עבודות שירות שגם אותם הוא לא ביצע כמו שצריך, התחמק מהן ונמנע מלרצות אותן וכעת, כאמור, כשהוא בזמן ריצוי עבודות השירות הוא שוב תקף את אשתו באופן חמור.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר