זירה. צילום ארכיון: דוברות המשטרה
זירה. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

חשד לפשע שנאה לאומני: פקידת דואר מאשקלון חשודה בניסיון רצח של ערבי

שוטרי משטרת אשקלון עצרו תושבת אשקלון בת 34 בחשד למעורבות בניסיון רצח של תושב כפר קאסם שנדקר בכל חלקי גופו ליד מועדון בעיר. "על פי החשד הקורבן נבחר אך בשל מוצאו. מדובר בתיק חמור ביותר הנושא כאמור אופי לאומני", כתב השופטת והאריכה את מעצרה. החשודה מכחישה

פורסם בתאריך: 18.1.22 13:53

     

לפני כשבוע וחצי דווח על קטטה אלימה במיוחד שהתרחשה בסמוך למועדון ברחוב הפנינים באשקלון. במהלך הקטטה נדקרו שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם, תושבי כפר קאסם, בכל חלקי גופם. המעורבים בקטטה נמלטו מהמקום.

דיווח על האירוע הועבר למד"א, חובשים ופראמדיקים שהוזעקו למקום, העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים ברזילי, את שני הפצועים, כשהם בהכרה מעורפלת, עם פציעות חודרות. פאראמדיק מד"א יובל אליאס, סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו על המדרכה שני צעירים ישובים מעורפלי הכרה, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים מהיר בשטח ופינינו אותם בדחיפות לבית החולים כשמצבם קשה".

הפצועים הועברו לחדר ניתוח במרכז הרפואי ברזילי, והשניים מאושפזים עד עכשיו בבית החולים, מצבו של אחד מהם עדיין קשה והוא מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ.

זירת האירוע צילום: אלירם משה

צילום ארכיון: אלירם משה

כוחות משטרה שהוזעקו אף הם למקום, פתחו בחקירת האירוע ואספו לאורך הלילה ראיות וממצאים במטרה להגיע לזהות החשודים ולהביא למעצרם. אתמול הצליחו במשטרה לאתר חשודה באירוע, השוטרים כנראה הופתעו לגלות כי מדובר באישה בת 34, נעדרת עבר פלילי שעובדת כפקידה ברשות הדואר. על פי חשד המשטרה בקטטה היו מעורבים מספר בני אדם, בהם כמה נשים, נעצרו מספר חשודים אך לבסוף שוחררו.

החשודה הובאה היום להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון, בחשד לעבירות של ניסיון רצח ושיבוש מהלכי חקירה. בחקירתה החשודה סיפרה כי בסך הכל ניסתה להפריד בין המעורבים בקטטה ולא הייתה מעורבת באירוע והודתה כי מחקה הודעות מהטלפון לאחר האירוע.

נציג המשטרה, רס"מ שמעון ברץ בדיון אמר כי "התפתח עימות בין הקורבנות לחשודים, עולה כי חשודה זו היא אף מחוללת האירוע במובן מסוים וכפי שעולה מחומר החקירה אף היתה מעורבת בתקיפה כלפי מי מהקורבנות וזאת מעבר לעבירות הפציעה וניסיון הרצח המיוחס אשר בוצעו".

ברץ ביקש מביתה משפט להאריך את מעצרה ב-4 ימים ואמר "מדובר בחקירה מורכבת וסבוכה, גם הרקע לאירוע מצביע על מניע שיש בו להעצים את המסוכנות הנטענת".

תחנת משטרת אשקלון. צילום: אלירם משה

תחנת משטרת אשקלון. צילום: אלירם משה

סנגורה אמר כי "הטענה שלה היא שהיא עצמה לא הייתה מעורבת באירוע האלים ואם הייתה מעורבות היא ניסתה להפריד בין הניצים ולא מעבר לזה".

השופטת דורית בונדה שעיינה בחומרי החקירה מהאירוע כתבה כי מהם עולה "אירוע חמור בו ככל הנראה על רקע לאומני, נבחר הקורבן שהינו קורבן ממוצא ערבי והותקף באכזריות. חומרי החקירה מלמדים כי אך בנס לא הסתיים האירוע באסון. עוד מלמדים חומרי החקירה כי על פי החשד הקורבן נבחר אך בשל מוצאו. מדובר בתיק חמור ביותר הנושא כאמור אופי לאומני, כשהרקע ככל הנראה הינו רקע של שנאה, אך בשל מוצא".

עוד כתבה השופטת כי בנוגע למעורבות של החשודה, "אין מדובר בנוכחות בלבד באירוע בו נעשה ניסיון לגרום למותו של אדם אך בשל מוצאו, אלא הרבה מעבר לכך. המשיבה אמנם נעדרת עבר פלילי, צעירה בגילה ועובדת ברשות הדואר, אך יחד עם זאת, תיק החקירה מלמד על מעורבות ישירה ואקטיבית של המשיבה בתקיפת הקורבן".

מעצרה הוארך בשלושה ימים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר