תחנת דלק שמשונים. מתוך: גוגל סטריטוויו
תחנת דלק שמשונים. מתוך: גוגל סטריטוויו

"זה שוד, תביאי לי 400 ש"ח": הכירו את השודד מאשקלון שמסתפק במועט

תושב אשקלון נאשם כי ביקש ניסה באיומי סכין לשדוד רק 400 ש"ח מחנות נוחות בתחנת דלק בעיר. הפרקליטות ביקשה להותיר אותו במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים

פורסם בתאריך: 9.12.21 11:11

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה כתב אישום נגד דניאל פדורצנקו, תושב אשקלון בן 23 בעבירה של דרישת נכס באיומים זאת לאחר שניסה לבצע שוד בתחנת הדלק שמשונים באשקלון.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד עידן איבגי, בשבוע שעבר בלילה שבין ראשון לשני, סמוך לשעה 2:40 לפנות בוקר, הגיע פדורצנקו לתחנת הדלק שמשונים. הוא תכנן לבצע שם שוד ולכן הצטייד בסכין ולבש קפוצ'ון שחור וכמובן מסכת קורונה.

הוא הגיע לתחנה, נכנס אל חנות הנוחות ובאותו הזמן הקופאית במקום, צעירה בת 23 הכינה קפה ללקוח. פדורצנקו, שהבחין בכך, שאל אותה "איפה השירותים?" ויצא לכיוון השירותים. לאחר שהלקוח לקח את הקפה, עזב את החנות ונכנס לרכבו שחנה בסמוך, חזר פדורצנקו מכיוון השירותים, חלף על פני דלת החנות ונעמד בסמוך לחנות.

מיד כשהלקוח נסע, נכנס פדורצנקו בשנית לחנות הנוחות, בה נותרה המוכרת לבדה, הוא התקרב לעברה, נעמד מול הדלפק, שלף את הסכין וכיוון אותה לעברה ואמר לה: "שוד, תביאי לי 400 ש"ח", תוך שהוא ממשיך לנופף לעברה עם סכין.

הקופאית ניסתה להגיע ללחצן המצוקה בחנות ובינתיים השיבה לו בשאלה: "מה, מה אתה צריך, 400 ש"ח?" היא התקדמה לעבר הקופה, ושלחה את ידיה מתחת לדלפק. פדורצנקו שהבחין בכך, אמר לה להרים את ידיה ושאל אותה מה היא עושה, תוך שהמשיך לנופף לעברה את הסכין, על מנת להפחידה.

שודד. צילום אילוסטרציה: freepik.com

שודד. צילום אילוסטרציה: freepik.com

בשלב מסוים, הוא החזיר את הסכין למכנסיו, יצא מהחנות, ונמלט בריצה. רק כעבור מספר ימים ולאחר פעולות חקירה של שוטרי תחנת אשקלון, הוא אותר ונעצר בביתו.

בחיפוש בביתו נמצאו הסכין והבגדים איתם ביצע את העבירה. תחילה הוא הכחיש בחקירתו כי ביצע את המעשה, אך לאחר מכן הודה כי הגיע עם הסכין לחנות, ביקש מהקופאית כסף, ולאחר מכן נמלט בריצה מהמקום היות שפחד שיתפסו אותו.

הוא הואשם כאמור בעבירה של דרישת נכס באיומים, כאשר לצד כתב האישום הוגשה גם בקשה לעצרו אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו וזאת בשל החשש שיהווה סכנה לציבור לאור אופי העבירה בה הוא נאשם ולאור עברו הפלילי.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר