התיעוד מתוך מצלמות האבטחה
התיעוד מתוך מצלמות האבטחה

לאור היום: צפו בתיעוד ניסיון חיסול של עבריין במושב בית שקמה

לפני כחודש, התרחש אירוע ירי בו נפצע עבריין בבית שקמה, צפו בתיעוד האירוע. כעת מתברר כי המשטרה עקבה אחר היורים יום קודם לכן ואף התקינה האזנה ברכבם. רק במזל, האירוע הזה לא הסתיים במוות

פורסם בתאריך: 25.11.21 15:07

     

בתיעוד מיוחד שאנו מביאים כאן ניתן לראות את האירוע בו ניסו גורמים המזוהים עם ארגון הפשיעה של האחים לביא מרחובות, לפגוע בעבריין המזוהה עם ארגון הפשיעה של בני שלמה.

האירוע התרחש באמצע הרחוב, לאור יום, במושב בית שקמה הסמוך לאשקלון, בסוף החודש שעבר. הפרט המעניין הוא שהאירוע התרחש למרות שהמשטרה עקבה אחרי היורים יום קודם לכן ואף הטמינה ציוד האזנה ברכבם.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד חן עסיס לביא מפרקליטות מחוז דרום (פלילי), כנגד המעורבים בירי, שרון פינטו בן 34 וברק מייסטר בן 19 מרחובות, הם החליטו לפגוע בעבריין דניאל מלסה המתגורר בבית שקמה.

לצורך כך, הם הצטיידו באקדח חצי אוטומטי לא מתועד, כדורי 9 מ"מ, אופנוע מסוג ימאהה וברכב מסוג מאזדה CX3 גנוב. בתאריך 29 באוקטובר, בשעת ערב הם נסעו ברכב והסתובבו במושב בית שקמה בסמוך למקום מגוריו של מלסה. באותו הערב היו גם שוטרים שעקבו אחריהם בזמן הסיור הזה ליד ביתו של מלסה.

למחרת, ביום שבת בשעה 13:55 הם נסעו זה אחר זה כשמייסטר רוכב על האופנוע, עם כובע קפוצ'ון וקסדה על ראשו, כמו גם כיסוי על פניו, ופינטו נוהג ברכב. הם נסעו מאשקלון למשק ברחוב זוהר, שם שכר פינטו יחידת דיור. בהגיעם למשק הותירו שם השניים את האופנוע ונסעו שניהם ברכב למושב בית שקמה כשברשותם האקדח. כאשר מייסטר נוהג ופינטו יושב במושב האחורי, כשעל פניהם כיסוי פנים, כובע על ראשם ועל ידיהם כפפות.

בשעה 15:15 בערך הם הגיעו לרחוב הגפן בבית שקמה והתקרבו לכיוון רחוב החיטה. באותו הזמן, טייל מלסה בסמוך עם כלבתו. משהבחינו בו, עצר מייסטר את הרכב ואילו פינטו ירה מתוך הרכב שתי יריות לפחות לעבר מלסה.

מלסה החל מיד לברוח לכיוון בית סמוך. מייסטר יצא מהרכב, לקח מפינטו את האקדח והחל לדלוק אחר מלסה שכדי להתחמק מהם קפץ מעבר לחומת הבית וברח לתוך החצר. מייסטר רדף אחריו וירה לכיוונו לפחות כדור אחד וניסה להגיע אל מקום מחבואו של מלסה כדי לירות בו שוב, אך לא הצליח.

באותה העת, פינטו שעבר לשבת במושב הנהג נהג ברכב והתקרב לכיוונו של מייסטר, צעק לו להיכנס לרכב. מייסטר נכנס למושב האחורי של הרכב והשניים ברחו מהמקום לכיוון מושב זוהר.

שוטרי ימ"ר לכיש שהיו באזור בפעילות משטרתית, העמידו שני רכבים משטרתיים סמויים לרוחב כביש הכניסה למושב זוהר כדי לעצור את הרכב, אך פינטו הסיט את הגה הרכב ימינה, כשהוא מתנגש באחת הניידות, עוקף את החסימה, ואז המשיך בנסיעה לתוך מושב זוהר.

מלסה קופץ מעל החומה

מלסה קופץ מעל החומה

בשלב מסוים במהלך הנסיעה הורה פינטו למייסטר להשליך את האקדח מחלון הרכב והוא עשה זאת. על חילופי הדברים בתוך הרכב ידעו במשטרה בשל מערכת האזנה נסתרת שהותקנה ברכבם. באותן הקלטות אף נשמעים השניים מגיעים למושב, מזהים את מלסה וגם קולות הירי, כמו כן, לאחר האירוע נשמעים השניים מאוכזבים מכך שהם פספסו את מלסה.

בהגיעם סמוך למשק עצר פינטו את הרכב והשניים ברחו רגלית, מה שהם לא ידעו שבשמיים הי המסוק משטרתי שדיווח לשוטרים על מיקומם.

שוטרי ימ"ר לכיש שהגיעו למקום עצרו את השניים במרחק קצר מהרכב. עוברי אורח שהבחינו בזריקת האקדח מהרכב כיוונו את המשטרה למקום הזריקה ושם נתפס האקדח ובו מחסנית שהכילה 6 כדורים בקוטר 9 מ"מ.

האקדח שבו נעשה ניסיון הרצח. צילום: דוברות המשטרה

האקדח שבו נעשה השתמשו הנאשמים. צילום: דוברות המשטרה

בינתיים, מלסה שנפגע מהירי ברגלו הובהל על ידי שכן לבית חולים "אסותא" באשדוד, שם הוא טופל ושוחרר.

השניים נאשמים בעבירות של חבלה בכוונה מחמירה, עבירות נשק ועוד.

הפרקליטות ביקשה לעצור את השניים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם מחשש "כי הם יסכנו את בטחון הציבור", נכתב בבקשה, "חשש זה נובע מהעובדה שהמשיבים קשרו קשר לפגוע בנפגע ולשם כך הצטיידו באקדח לא רשום, ברכב גנוב ומזויף, באופנוע, ביצעו סריקות סביב ביתו וביצעו פעולות שונות כדי להוציא את תוכניתם לפועל, רק בנס ולאור בריחת הקורבן לא נגמר האירוע בנזק כבד יותר".


אם ידוע מי צילם את הסרטון אנא עדכנו אותנו כאן


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר