התחנה המרכזית באשקלון. צילום: דני סבח
התחנה המרכזית באשקלון. צילום: דני סבח

חסר בית מואשם בביצוע מעשה מגונה בתחנה המרכזית באשקלון

טיימורז קיפשידזה מואשם כי ביצע מעשה מגונה בפני אישה בתחנה המרכזית וכן תקף שני אנשים נוספים. במשטרה הוא הסביר שהוא נמצא בתחנה המרכזית כי שם הוא יכול לשבת ו"להסתכל על בחורות"

פורסם בתאריך: 24.11.21 16:38

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום לבית משפט השלום באשקלון כתב אישום נגד דר רחוב, בן 34, שביצע מעשה מגונה בפומבי בפני עוברת אורח בתחנה המרכזית באשקלון ותקף שני אנשים שהמתינו לאוטובוס.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד חיימנות חנה מוצ'ה, ביום חמישי לפני כשבועיים, בשעה 06:57 בבוקר, בתחנת המרכזית באשקלון שהה טיימורז קיפשידזה במקום. באותה העת הגיע אישה ופנתה לכיוון תחנת האוטובוס. קיפשידזה צעד במקום ובשלב מסוים הכניס ידו אל תוך מכנסיו והחל לשפשף בידו את איבר מינו בפני האישה ושאר האנשים היו במקום.

בהמשך היום, סמוך לשעה 09:00 לערך, וסילי ואיסק ישבו יחד על הספסל בתחנה והמתינו לאוטובוס במקום. קיפשידזה ניגש אל מקום מושבם ועמד מאחורי הספסל כשהוא אוחז בשתי ידיו בספסל, השניים ביקשו ממנו להתרחק. בתגובה ירק קיפשידזה לעברם. איסק קם והתקרב אליו וקיפשידזה בעט מספר פעמים בפלג גופו העליון של איסק.

ואסילי נעמד בין הנאשם לאיסק על מנת להגן על איסק, והדף אותו. בתגובה, הכה קיפשידזה את ואסילי באגרופים בפנים צד שמאל ואגרוף בחזה ובעט בידו השמאלית.

קיפשידזה נעצר על ידי המשטרה ובחקירתו מסר כי הוא דר רחוב ואין לו מקום אחר ובתחנה המרכזית הוא יכול לשבת ו"להסתכל על בחורות". באשר לאירוע האלימות הוא מסר כי תחילה ירק עליו אחד מהשניים אשר היו בתחנה המרכזית ואחר מכן השני תקף אותו, והוא בעט בהם וברח מהמקום.

ביצוע מעצר חשוד. צילום: דוברות המשטרה

ביצוע מעצר חשוד. צילום: דוברות המשטרה

הוא מואשם בביצוע עבירות של מעשה מגונה בפומבי ותקיפה.

הפרקליטות מבקשת לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשה נכתב כי לנאשם עבר פלילי הכולל הרשעות ומאסרים בעבירות אלימות, רכוש וסמים, והוא ריצה עונש מאסר מאחורי סורג ובריח.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר