לקאו ספינאו
לקאו ספינאו

אישום: ראה צעירה בחוף הים באשקלון, היכה אותה וניסה לאנוס אותה

לקאו ספינאו בן 29 מאשקלון מואשם כי ראה בחורה שלא הכיר בחוף דלילה וכשהיא לא נענתה לחיזוריו, הוא תקף אותה באלימות ואז ביצע בה מעשה סדום וניסה לאנוס אותה. היא הצליחה לצלם אותו בחשאי וכך בזכות תושייתה הוא נלכד. צפו בתיעוד מעצרו

פורסם בתאריך: 18.11.21 20:10

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית משפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד לקאו ספינאו (29), תושב אשקלון, המייחס לו ביצוע עבירות של מעשה סדום, ניסיון מעשה סדום, ניסיון אינוס, תקיפה הגורמת חבלה של ממש ואיומים כלפי צעירה בת 19 בחוף "דלילה" באשקלון.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד עידן איבגי, ביום 3.11.21 לפני חצות, בילו ספינאו וחברו יחד ושתו משקאות אלכוהוליים, ולאחר מכן התקדמו לעבר חוף "דלילה".

מי שגם הגיעה לשם היא צעירה, בת 19, עולה חדשה, שהתקדמה לקרבת החוף ואז התיישבה על הספסל והמתינה לידיד שלה. ספינאו הבחין בה יושבת לבדה, התקדם לכיוונה והתיישב מולה. הוא החל לשוחח עמה, אמר לה "מה יפה כזו יושבת לבד" וכי היא נראית "יפה ועצובה" או משהו בדומה לכך.

חוף דלילה. צילום: דני סבח

לאחר מכן, ספינאו שוחח עם החבר בטלפון, אמר לו כי הוא יושב עם בחורה יפה בספסל ואף החבר הגיע והתיישב לידה. המתלוננת צילמה בחשאי את השניים בטלפון הנייד שלה ושלחה את הצילום לכמה מחבריה.

לאחר שהחבר עזב וספינאו נותר לבד עם הצעירה, הוא המשיך לנסות לשוחח עמה, חזר על כך שהיא יפה ושאל מדוע היא יושבת לבד. חברתה של הצעירה התקשרה אליה בעקבות הצילום ששלחה והתכתבויות, הצעירה ענתה לשיחה, נפרדה מספינאו וסמוך לחצי שעה לאחר חצות, התקדמה לכיוון הים כשהיא ממשיכה לשוחח עם חברתה. ספינאו עזב את הספסל והתקדם אחרי הצעירה לעבר הים, כשהוא עוקב אחריה.

היא הבחינה בו והחלה להתקדם חזרה לעבר שביל הגישה. אך הוא לא ויתר ועמד מולה וחסם את דרכה מספר פעמים, כשניסתה לעבור אותו ולחזור לשביל. היא אף ביקשה ממנו שיזוז מדרכה, ואז לפתע ספינאו היכה בעוצמה בידו בפניה של הצעירה והפיל אותה על החול כשהיא על ברכיה וידיה. מעוצמת המכה, מכשיר הטלפון הנייד של המתלוננת נפל מידיה ואוזניית "איירפודס" עפה מאוזנה על החול, כשהשיחה עם חברתה עדיין פעילה.

מכתב האישום עולה, כי בזמן שהצעירה הייתה שרועה על החול, ספינאו לחש לה שיש לו סכין על מנת להפחידה ולמנוע את התנגדותה, והמשיך לחבוט בה נמרצות בחוזקה פעם אחר פעם בידיו בפניה ובשאר חלקי גופה. הוא המשיך לתקוף אותה, ניסה להוריד את בגדיה ואז ביצע בה מעשה סדום.

המתלוננת ניסתה להגן על עצמה, להשתחרר מאחיזתו של ספינאו, להרחיק את ידיו, לצרוח שיעזוב אותה, אך הוא המשיך לתקוף אותה, שרט אותה וחנק אותה בצווארה. על מנת להפחיד אותה ולהניאה מלהתנגד ולקרוא לעזרה, ספינאו חזר על איומו מספר פעמים במהלך האירוע בכך שאמר לה שיש ברשותו סכין.

הוא המשיך בתקיפה אכזרית והתעללות מינית בצעירה חרף התנגדותה העזה והפצרותיה, תוך שהוא גורם לה חבלות בגופה ובפניה. בשלב מסוים, היא צעקה "לא צריך לא צריך", בניסיון להפסיק את התקיפה של ספינאו וצרחה לחברתה בטלפון שתזעיק משטרה, עד שהשיחה נותקה.

הצעירה זחלה על החול לעבר מכשיר הטלפון שלה שהיה מוטל בסמוך, הגיעה אליו ואחזה בו בשתי ידיה, כשהיא מסתירה אותו בין רגליה. היא ניסתה לפתוח את נעילת הטלפון על מנת לחייג בחזרה לחברתה שתזעיק עזרה, אך ספינאו הבחין בכך, תפס את הפלאפון והשליכו הצידה.

במהלך המאבק, הוא המשיך לתקוף מינית את הצעירה, עד שהתרחק ממנה מעט ואז היא ניצלה זאת, התרוממה והחלה לברוח מספינאו לעבר מקום בו היו אנשים. רק אז, הוא חדל ממעשיו, אחז במכשיר הטלפון שלה, נמלט לכיוון הכביש ולאחר מכן השליך את הטלפון.

הצעירה, בכוחותיה האחרונים, הצליחה להגיע למקום סמוך בו היו אנשים, והתמוטטה כשהיא ממררת בבכי. היא פונתה באמצעות אמבולנס לבית החולים לקבלת טיפול רפואי.

ספינאו משחזר את המעשה בחוף דלילה

ספינאו משחזר את המעשה בחוף דלילה

בעקבות הצילום שצילמה הצעירה, הצליחו בלשי המשטרה לאתר את ספינאו, תושב אשקלון, נשוי ואב לילדים. בתחילה הוא הכחיש את המעשה, אך לבסוף הוא  הודה ושיחזר אותו.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר