האקדח שבו נעשה ניסיון הרצח. צילום: דוברות המשטרה
האקדח שבו נעשה ניסיון הרצח. צילום: דוברות המשטרה

ביום שישי יוגש כתב אישום על ניסיון הרצח של העבריין דניאל מלסה בבית שקמה

במשטרה חושדים כי במסגרת המאבק בין ארגוני הפשיעה של האחים לביא מרחובות ובני שלמה, התרחש ניסיון הרצח לפני שבועיים במושב בית שקמה. ביום שישי יוגש כתב איושם נגד שני החשודים במעשה - שרון פינטו וברק מייסטר

פורסם בתאריך: 16.11.21 18:39

     

המשטרה הגישה היום הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום כנגד שרון פינטו (34) מאשקלון וברק מייסטר (19) מרחובות בשל ניסיון רצח של דניאל מלסה, המזוהה עם ארגון הפשיעה של בני שלמה, לפני כשבועיים באזור בית שקמה.

האירוע התרחש בתאריך ה-30.10.21, כאשר בלשי ימ"ר לכיש ביצעו פעילות ממוקדת במסגרת המאבק למלחמה בפשיעה המאורגנת. במהלך הפעילות עלה החשד לניסיון חיסול במושב בית שקמה, בו פינטו ומייסטר היו חשודים במעורבות בירי לעבר דניאל מלסה שנפצע ברגלו. השניים המזוהים עם ארגון הפשיעה של האחים לביא נמלטו מהמקום ברכב.

בלשי הימ"ר שהגיבו במהירות, איתרו את הרכב עם חשודים במושב זוהר ועצרו אותם. בנוסף הצליחו השוטרים לאתר את האקדח הטעון בו השתמשו, במסלול בריחתם. מחקירת האירוע עולה החשד כי ניסיון הרצח בוצע על רקע סכסוך בין ארגוני הפשיעה.

החשודים נחקרו במשטרה בחשד לניסיון רצח ומעצרם הוארך מעת לעת. בידי המשטרה ישנו סרטון בו נראה הרכב מגיע לבית שקמה, כאשר נורתה ממנו אש לעבר מלסה ולאחר מכן, אחד מהחשודים יורד מהאוטו ורודף אחרי מלסה על מנת לפגוע בו שוב.

לאחר גיבוש וביסוס חומר הראיות ע"י חוקרי הימ"ר נגד החשודים, התיק הועבר לפרקליטות, שהגישה נגדם היום הצהרת תובע ומעצרם של השניים הוארך עד ליום שישי, אז יוגש נגדם כתב אישום.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר