דרור לוי
דרור לוי

בימים הקרובים יוגש כתב אישום נגד המורה החשוד במעשה מגונה בתלמיד בבי"ס באשקלון

בימים הקרובים יוגש כתב אישום כנגד המורה דרור לוי, החשוד כי ביצע מעשים מגונים בתלמיד בן 15 בבית הספר אמית טכנולוגי באשקלון בו הוא מלמד

פורסם בתאריך: 15.11.21 13:50

     

היום הובא המורה דרור לוי, מבית הספר אמית טכנולוגי באשקלון לדיון נוסף בהארכת מעצרו. במסגרת הדיון הגישה המשטרה הצהרת תובע ובקשה להאריך את מעצרו ב-4 ימים לצורך הגשת כתב האישום.

 

חקירת המשטרה נפתחה לפני כשבוע, בעקבות תלונה שהתקבלה במשטרה אודות נער כבן 15, לאחר שבמהלך התקופה האחרונה בזמן לימודיו בבית הספר, לוי קיים עמו במספר מקרים שיחות בעלות אופי מיני. במקרה האחרון עפ"י החשד, אף ביצע המורה בנער מעשה מגונה תוך ניצול יחסי מרות.

אמית טכנולוגי באשקלון. צילום מתוך גוגל סטריוויו

לוי, בן 60, מורה במגמת מלונאות, מתגורר במרכז שפירא, נעצר כאמור לחקירה בתחנת אשקלון בחשד לעבירות של מעשה מגונה בקטין מעל 14 וניצול יחסי מרות.

בדיון הקודם בהארכת מעצרו אמרה השופטת דורית בונדה כי החשד כלפי לוי "התחזק". דבריה נאמרו על רקע זה שהגיעו עדים שחיזקו את דבריו של התלמיד בכך שהוא שוחח איתם לאחר המקרה. הם אף תיארו את מצב רוחו לאחר המקרה.

בחקירתו במשטרה אמר לוי כי נתן לתלמיד "מכה בטוסיק" וכי דחף אותו "מהטוסיק". עוד הוא סיפר כי בשנה שעברה הוא נגע לאותו תלמיד "בבלורית" וברגע שראה שהדבר מפריע לו "מאז לא נגע בו".

לאחר שנאמר לו כי התלמיד טוען שהוא נגע לו באיבר המין, הגיב לוי שיתכן שנגע בו כשלדבריו סילק אותו מהמחסן, אך הדבר נעשה לדבריו "בלי כוונה".

בנוסף, בידי המשטרה שיחה מוקלטת בין לוי לבין התלמיד ובה מבקש לוי לדעת האם התלמיד שיתף מישהו אחר בדברים ואף שואל אותו "אם יגידו למה הלכת מה תגיד" ומזמין את התלמיד לשוב אליו. בשיחה עצמה לוי אומר לתלמיד כי הוא אוהב אותו ומאשר כי נגע באבר מינו, אך לדבריו נעשה הדבר ללא כוונה.

"חיבוק אבהי". לוי ותלמידים

לוי ותלמידים. למצולמים אין קשר לכתבה

כשהתלמיד שואל את לוי, בשיחה המוקלטת בתיק החקירה האם "שיחק" באיבר מינו ללא כוונה, השיב לוי "כי אתה נגעת בי וגם אמרתי לך אל תשכח שאנו מורה ותלמיד". לאחר מכן באותה שיחה מבקש לוי מהתלמיד לדבר איתו "ולסגור את העניין" ואף מבקש ממנו סליחה.

לקראת סיום השיחה כשהתלמיד אומר ללוי כי הוא נגע בו, אז לוי עונה: "גם אתה נגעת בי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר