המורה דרור לוי
המורה דרור לוי

"החשד התחזק": הוארך מעצרו של המורה החשוד במעשים מגונים בתלמיד בבי"ס באשקלון

למרות פרסום שמו ותמונתו של המורה דרור לוי, לא התקבלו תלונות נוספות נגדו. יחד עם זאת בית המשפט קבע כי החשד נגדו התחזק משמעותית לאור עדויות חדשות שהתקבלו ולכן הוארך מעצרו

פורסם בתאריך: 11.11.21 18:23

     

היום התקיים בבית משפט השלום באשקלון, דיון בבקשת המשטרה להאריך שוב את מעצרו של המורה דרור לוי, מבית הספר אמית טכנולוגי באשקלון.

לוי, בן ה-60, תושב מרכז שפירא, חשוד כי ביצע מעשים מגונים בתלמיד בן 15 ואף ניסה להדיח אותו מלהגיש תלונה. למרות שבית המשפט אישר לפרסם את שמו ותמונתו והמשטרה קראה להורים להגיש תלונה במקרה של חשש לפגיעה, לא התקבלו תלונות נוספות נגדו.

אמית טכנולוגי באשקלון. צילום מתוך גוגל סטריוויו

יחד עם זאת, במשטרה טענו כי מאז שלוי נעצר, החשד נגדו התחזק וזאת לאור עדויות של גורמים שאליהם פנה התלמיד מיד לאחר האירוע והם מחזקים את גרסתו ואף מספרים על מצב רוחו לאחר המקרה. במשטרה כבר החליטו על סיום החקירה והעבירו את החומר לעיון הפרקליטות, אך שם דרשו מהמשטרה עוד השלמות חקירה.

עו"ד מיכה גבאי

עו"ד מיכה גבאי

סנגורו, עו"ד מיכה גבאי, הציג לבית המשפט אסופת מכתבים שכתבו תלמידים, מורים ושכנים בעניין שלו ושיבחו אותו. כמו כן, נפתחה קבוצת וואטסאפ של תלמידים ותלמידים לשעבר תחת השם "אבא של כולנו (דרור)" שבה מביעים התלמידים תמיכה במורה שלהם.

"פעם קודמת אני ביקשתי שלא יפרסמו שמו ובית המשפט החליט לפרסם את השם לצורך אינדיקציה לעוד ילדים", אמר עו"ד גבאי, "מסתבר שאין עוד ילדים. אדרבא, נתתי עכשיו אסופת מכתבים של מורים ותלמידים שאומרים בדיוק את ההפך".

המשטרה דרשה להאריך את מעצרו ב-5 ימים והציגו לשופטת חומר סודי וראיות אשר לדברי השופטת מלמדים על חיזוק של גרסת התלמיד. לאחר עיון בחומרי החקירה כתב השופטת דורית בונדה כי החשד נגד לוי "התחזק משמעותית" וציינה כי העדויות החדשות בתיק "מחזקות את החשד עד מאוד".

לאור זאת החליטה השופטת להאריך את מעצרו בארבעה ימים נוספים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר