דרור לוי
דרור לוי

הותר לפרסום: זה המורה החשוד במעשים מגונים בתלמיד בבי"ס באשקלון

מעצרו של דרור לוי, מורה מבי"ס אמית טכנולוגי באשקלון, הוארך בשלושה ימים. בבית המשפט הוצגה הקלטת שיחה בין המורה לתלמיד ובמשטרה קוראים להורי התלמידים בבית הספר להגיע ולהגיש תלונה במקרה שישנו חשד לפגיעה נוספת

פורסם בתאריך: 9.11.21 14:43

     

בית המשפט התיר לפרסם כי דרור לוי, מורה בבית הספר אמית טכנולוגי באשקלון, הוא החשוד במעשים מגונים בתלמיד בן 15. במשטרה קוראים להורי התלמידים להגיע אל תחנת המשטרה ולהתלונן במידה ועולה חשד לפגיעה בנערים נוספים על ידי לוי.

לוי, בן 60, תושב מרכז שפירא מלמד בבית הספר במגמת המלונאות בבית הספר. על פי החשד הוא נגע באיבריו האינטימיים של התלמיד בן ה-15 ואף ניסה להדיח אותו מהגשת תלונה.

על פי בקשת המעצר שהוגשה לבית המשפט על ידי המשטרה, האירוע התרחש בזמן שיער פרטני, אז לוי על פי החשד נגע באיבריו של התלמיד "תוך שהוא אומר לעברו הצעות מיניות", נכתב. עוד צוין בבקשה כי "שיחות טלפון שנערכה בין השניים, החשוד ניסה להדיח את הקטין ולסגור עמו את הסיפור ביניהם בלי שאף אחד ידע".

אמית טכנולוגי באשקלון. צילום מתוך גוגל סטריוויו

בחקירתו במשטרה אמר לוי כי נתן לתלמיד "מכה בטוסיק" וכי דחף אותו "מהטוסיק". עוד הוא סיפר כי בשנה שעברה הוא נגע לאותו תלמיד "בבלורית" וברגע שראה שהדבר מפריע לו "מאז לא נגע בו".

לאחר שנאמר לו כי התלמיד טוען שהוא נגע לו באיבר המין, הגיב לוי שיתכן שנגע בו כשלדבריו סילק אותו מהמחסן, אך הדבר נעשה לדבריו "בלי כוונה".

בנוסף, בידי המשטרה שיחה מוקלטת בין לוי לבין התלמיד ובה מבקש לוי לדעת האם התלמיד שיתף מישהו אחר בדברים ואף שואל אותו "אם יגידו למה הלכת מה תגיד" ומזמין את התלמיד לשוב אליו. בשיחה עצמה לוי אומר לתלמיד כי הוא אוהב אותו ומאשר כי נגע באבר מינו, אך לדבריו נעשה הדבר ללא כוונה.

כשהתלמיד שואל את לוי, בשיחה המוקלטת בתיק החקירה האם "שיחק" באיבר מינו ללא כוונה, השיב לוי "כי אתה נגעת בי וגם אמרתי לך אל תשכח שאנו מורה ותלמיד". לאחר מכן באותה שיחה מבקש לוי מהתלמיד לדבר איתו "ולסגור את העניין" ואף מבקש ממנו סליחה.

לקראת סיום השיחה כשהתלמיד אומר ללוי כי הוא נגע בו, אז לוי עונה: "גם אתה נגעת בי".

במהלך הדיון בהארכת מעצרו של לוי, אמר סנגורו עו"ד מיכה גבאי כי מרשו מסביר שמה שהוא עשה זה בסך הכל להוציא את התלמיד החוצה "ונתן לו טפיחה בטוסיק כדי להוציא אותו ובנוסף אמר אם נגעתי אז זה בלי כוונה".

עו"ד מיכה גבאי

עו"ד מיכה גבאי

נציג המשטרה רס"ב יהודה דהן, כי לוי בחקירתו אמר כי הוא מחבק ילדים בבית הספר וכי הדבר לא נעשה באופן מיני.

גם אשתו של לוי שהייתה בדיון בבית המשפט סיפרה על כך ואמרה: "דרור עובד בבית ספר של חינוך מיוחד וגם בצבא עבד עם חברה מבתים הרוסים, הם כ"כ מחפשים את החיבוק הזה. זה שהוא מחבק זה ממש לא עניין מיני. אני לא יודעת על המקרה הזה אם חיבוק אותו, אבל החיבוק שלו זה מבחינת אבהות, כל החיים שלו התנדב בצבא. במשטרה, זה כ"כ לא מתאים לו, הקטע של החיבוק זה האופי של בית הספר הם דורשים את זה".

"חיבוק אבהי". לוי ותלמידים

"חיבוק אבהי". לוי ותלמידים. לתלמידים מצולמים אין קשר לכתבה

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשישה ימים. הסנגור מיכה גבאי התנגד ואמר "אפשר לגמור את זה היום, לבוא ולבקש 6 ימים? יש לו 3 ילדים מוצלחים מרצים, האישה פה, המשך מעצרו יכול לגרום לנזק בלתי הפיך, בתוך עמנו אנו חיים, צריך בסוף לעשות את האיזון, הכי קל להגיד 'פרסמנו אולי יבואו עוד ילדים'. כולם בהלם".

השופטת דורית בונדה כתבה בהחלטתה כי לוי, "אמנם נעדר עבר פלילי, אך המסוכמת הנעוצה בהתנהלותו עולה מתיק החקירה, כשהמשיב קושר עצמו לפחות לחלק מהמיוחס לו".

עוד כתבה כי "החקירה נמצאת בראשיתה. חשד סביר קיים. פעולות החקירה במרביתן מהותיות והשיחה המתומללת בתיק החקירה מלמדת על ניסיון של המשיב לשבש את הליך החקירה בפועל. בנסיבות אלה, אף שמדובר במשיב נעדר עבר פלילי, קיימת הצדקה להאריך מעצרו לצורכי חקירה".

מעצרו הוארך בשלושה ימים.

עו"ד מיכה גבאי מסר בתגובה: "החקירה בראשיתה שאין כל ספק שבמהרה יסתבר שלא דבק רבב בהתנהגות מרשי, חיבוק וחמימות מצד המורים כלפי התלמידים בבית הספר המדובר הינה מסמלי בית הספר, אין במעשה מרשי משום עבירה ובוודאי לא עבירה בעלת קונוטציה מינית".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר